Print Friendly, PDF & Email
از جمله این تصاویر، حمله پلیس ضدشورش به فروشگاه ها و غارت آنهاست در حالی که این تصاویر مربوط به پلیس ضدشورش در مکزیکوسیتی است.

قلاده های طلا فرانس 24: سیاه‌نمایی گسترده عربستان و اسرائیل علیه تظاهرات ایرانیان

 به نقل از شبکه خبری “فرانس ۲۴”، رسانه های خارجی و کاربران شبکه های اجتماعی در حال انتشار وسیع تصاویر و کلیپ های جعلی از تظاهرات اعتراضی در ایران هستند.

 

شبکه فرانس ۲۴ در ادامه گزارش داد: یکی از این تصاویر مربوط به فیلم سینمایی قلاده های طلا است که ضربه کاراته یک زن در مواجهه با پلیس ضدشورش را نشان می دهد. این فیلم سینمایی در ایران ساخته شده بود که رخدادهای مربوط به سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) را به نمایش گذاشته است.

 

 

این شبکه فرانسوی در ادامه افزود: از جمله تصاویر که به نام تظاهرات اعتراضی در ایران در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه های خارجی منتشر شده است، حمله پلیس ضدشورش به فروشگاه ها و غارت آنهاست در حالی که این تصاویر مربوط به پلیس ضدشورش در مکزیکوسیتی است.

 

فرانس ۲۴ افزود: برخی هم خبر کشته شدن نوجوان ۱۳ ساله بدست نیروهای نظام ایران را منتشر کردند که بعد از انتشار این خبر، این جوان اهل دورود لرستان کلیپی از خودش منتشر کرد و اعلام کرد که من زنده ام و اصلا کشته نشده ام.

 

 

این شبکه خبری ادامه داد: منابع همه این خبرهای جعلی غالبا کاربران و رسانه های وابسته به نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نظام سعودی هستند. یکی از این خبرهای جعلی مربوط به کلیپی از پلیس اسپانیا بود که به نام حمله پلیس ایران به تظاهرکنندگان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet