Print Friendly, PDF & Email
مسؤول بلندپایه این جنبش تصریح کرد: هرگز جنایت‌های ایالات‌متحده در کشورمان را فراموش نخواهیم کرد.
نصر الشمری رئیس شورای مدیریت دفاتر نمایندگی مقاومت اسلامى نجباء مقاومت اسلامی نجباء: هنوز با آمریکا تسویه‌حساب نکرده‌ایمبه نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران، رئیس شورای مدیریت دفاتر نمایندگی مقاومت اسلامى نجباء در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه “الفرات”، ضمن اعلام حمایت رسمی از درخواست دولت عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، خواستار تعیین یک برنامه دقیق از جانب بغداد جهت تحقق این مطالبه ملی شد.

 

«نصر الشمری» در پاسخ به این شبهه که هم‌اکنون با شکست داعش دیگر ضرورتی برای ادامه فعالیت گروه‌های مقاومت وجود ندارد، به تداوم تهدیدات این گروه تروریستی ـ تکفیری و همچنین ادامه اشغالگری آمریکایی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای آمریکایی در اقلیم کردستان که بخشی از خاک عراق و خارج از سیطره دولت مرکزی است، حضور دارند.

 

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: قبل از اشغال موصل توسط داعش، افزون بر ۵۶۰۰ آمریکایی علاوه بر کارمندان و پرسنل حراست سفارت آمریکا در بغداد حضور داشتند، ولی هنگامی که سه استان عراق به اشغال داعش درآمد حتی یک گلوله هم به‌سمت آن‌ها شلیک نکردند! از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶، بالغ بر ۳۷۰۰ سرباز به این نیروها افزوده شد و در حال حاضر بیش از ۹ هزار سرباز آمریکایی در خاک عراق به‌سر می‌برند.

 

این فرمانده سازمان بسیج مردمى (الحشد الشعبی) اضافه کرد: ۱۳ پایگاه مشترک آمریکایی در شمال، مرکز و غرب عراق وجود دارند که از این تعداد، ۴ پایگاه در مرز سوریه برپا شده و ۲۶۰۰ سرباز آمریکایی در آن‌ها مستقر هستند.

 

الشمری در این گفتگوی زنده تلویزیونی ضمن تأکید بر اهتمام مقاومت اسلامی نُجَباء به حفظ آرامش، امنیت و استقلال عراق، تصریح کرد: حساب ما با آمریکا هنوز تسویه نشده و نخواهد شد و هرگز جنایت‌های ایالات‌متحده در کشورمان را فراموش نخواهیم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet