Print Friendly, PDF & Email
کارهای امام جمعه تبریز که در ماه‌های گذشته خبرساز شده، این بار حول محور نمایندگان مجلس چرخید و خبر جدید ساخت.

آل هاشم تازه ترین حرکت خبرساز امام جمعه تبریز +عکس

  دیشب نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربابجان‌شرقی به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان مهمان ایشان بودند.

 

آل‌هاشم در این مهمانی و جلسه صمیمی خواستار ایجاد همدلی و اتحاد بین نماینده‌ها در استان شد.

 

امام جمعه تبریز بعد از اقدامات مردمی این چند ماه، این بار همت برای بیشتر کردن اتحاد و همدلی بین نمایندگان مردم استان کردند و از همه نمایندگان خواستند تا مسائل و اختلافات جناحی و سیاسی را کنار گذاشته و در مورد حل مشکلات مردم و استان تلاش کنند.

 

 

این جلسه و درخواست نماینده ولی فقیه مورد استقبال همه نمایندگان استان و استاندار آذربایجان‌شرقی قرار گرفت و تداوم جلسات نیز به صورت ماهانه برای بررسی مشکلات استان انجام خواهد گرفت.

 

چند هفته‌ای که نه، الان چند ماهی است که امام جمعه تبریز خبرساز شده و کارهای مردمی این امام جمعه در صدر اخبار رسانه‌های داخلی و حتی خارجی قرار گرفته است.

 

حضور عادی‌اش در بین مردم، ترددش با اتوبوس مثل بقیه مردم، دستور جمع کردن نرده‌های نماز جمعه بین مردم و مسوولان، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در اوج آلودگی هوای تبریز، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف‌ دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از رفتارهایی است که به شدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته و از او چهره‌ای متفاوت در افکار عمومی ساخته است.

 

افکار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet