Print Friendly, PDF & Email
رسوایی بزرگ برای ایران یا آمریکا؟/ وهابیت کاشتند، تروریسم درو کردند!
«با عربستان و دیگران همکاری کردیم و اسلام وهابی را به منطقه وارد کردیم؛ چه پیش آمد؟ میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کردیم… باید هوشیار باشیم که اگر باد بکاریم طوفان درو می‌کنیم.»

ترامپ رسوایی بزرگ برای ایران یا آمریکا؟/ وهابیت کاشتند، تروریسم درو کردند!

اظهارات دونالد ترامپ علیه ایران و روسیه و متهم ساختن مسکو و تهران به “رسوایی انسانی” در سوریه! به تیتر یک بسیاری از رسانه های غربی تبدیل شده است.

 

“رادیو فردا” ضمن انعکاس این خبر در گزارشی تحت عنوان “ترامپ عملکرد ایران و روسیه در همراهی با دولت اسد را رسوایی توصیف کرد” نوشت: «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه با انتقاد از روسیه، ایران و دولت بشار اسد در ارتباط با خشونت‌های اخیر در سوریه، این وضعیت را “رسوایی انسانی” توصیف کرد»

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

اظهارات ترامپ علیه ایران

اتهامات ترامپ علیه ایران و روسیه در حالی مطرح می شود که تهران و مسکو به درخواست دولت قانونی سوریه برای مبارزه با تروریست هایی که به کمک غربی ها و برخی کشورهای عربی، این کشور را به ویرانه ای تبدیل کرده اند، به دمشق کمک کرده است.

هدف اصلی غربی ها به خصوص آمریکا از ایجاد ناامنی در سوریه، تامین امنیت رژیم صهیونیستی و در ادامه، ناامن کردن ایران بود؛ به خصوص که داعشی ها بارها اعلام کرده بودند که هدف اصلی آنها حمله و تسخیر ایران است و هیچگاه از حمله به صهیونیست ها که در همسایگی سوریه اند، سخنی به میان نیاوردند.

گفتنی است این طرح آمریکایی ها بعد از آن اجرا شد که ایالات متحده در حمله به عراق و افغانستان و ایجاد پایگاه های امن برای حمله به ایران ناموفق بود.

ژنرال وسلی کلارک، فرمانده سابق ناتو در مصاحبه ای تلویزیونی به صراحت از طرح حمله آمریکا به ۷ کشور از جمله ایران خبر داده بود.

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

اظهارات ژنرال آمریکایی در رابطه با طرح آمریکا در خاورمیانه

وسلی کلارک که در سال ۲۰۰۴ میلادی فرمانده ناتو بوده است در برنامه ای تلویزیونی گفت: «حدود ده روز پس از حوادث یازده سپتامبر (سال ۲۰۰۱میلادی) به پنتاگون رفتم. پس از آنکه با دونالد رامسفلد (وزیر دفاع وقت آمریکا) و پل ولفوویتس معاون وی دیدار کردم و پس از آن یکی از ژنرالها مرا صدا کرد و گفت ما تصمیم جنگ با عراق را گرفته ایم. به او گفتم ما با عراق بجنگیم!؟ برای چه؟ گفت نمی دانم (خنده حاضران در استودیوی تلویزیون). سپس او (ژنرال آمریکایی) به من گفت: گمان می کنم آنها (تصمیم گیران جنگ) کاری به جز این ندارند. آنها به سادگی تصمیم حمله به عراق را گرفته‌اند. گمان می کنم ما نمی دانیم با تروریسم چه می کنیم ولی نیروی نظامی قدرتمندی داریم و می توانیم نظامها را سرنگون کنیم.»

این ژنرال آمریکایی افزود: «پس از چند هفته به دیدگاه این شخص فکر کردم در آن زمان ما بمباران هوایی در افغانستان را آغاز کرده بودیم. به این شخص گفتم آیا همچنان تصمیم ما برای حمله به عراق به قوت خود باقی است؟ او گفت حتی بدتر از این! سپس در دفترش خم شد و یادداشتی را برداشت و گفت: من همین الان این یادداشت را از دفتر وزیر دفاع در طبقه بالا دریافت کردم. سپس گفت این یاداشت چگونگی اشغال هفت کشور را طی پنج سال تشریح کرده است. ما با اشغال عراق آغاز می کنیم تا نوبت به سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و ایران برسد.»

با شکست طرح آمریکا در عراق و افغانستان و تاکید مردم این دو کشور بر لزوم خروج نظامیان غربی از کشورشان، آمریکایی ها چاره ای جز پدید آوردن گروهی جدید برای توجیه ادامه فعالیت هایشان در عراق و افغانستان نداشتند؛ گروهی که به داعش شهرت یافت.

موضوعی که ترامپ در مبارزات انتخاباتی به آن اشاره کرد.

به گزارش صدای آمریکا، دونالد ترامپ در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، هیلاری کلینتون و باراک اوباما را موسس داعش معرفی کرد.

جالب اینجاست که صدای آمریکا نیز در گزارشی پیرامون این اظهارات ترامپ، به نقش آمریکا در ایجاد طالبان نیز پرداخت؛ گروهی که هنوز هم یکی از بهانه های اصلی آمریکا برای ادامه حضور در افغانستان است.

صدای آمریکا در گزارشی گفت: «هیلاری کلینتون در سخنرانی سال ۲۰۰۹ خود [در مقام وزیر خارجه آمریکا] مقابل یکی از کمیته‌های کنگره آمریکا عنوان کرده بود گروهی که اکنون آمریکا با آن در حال جنگ است(طالبان) ۲۰ سال پیش با حمایت آمریکا شکل گرفته است: “ما نمی‌خواستیم تا شوروی بر آسیای میانه مسلط شود پس از تصمیم گرفتیم تا از طریق سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان و مجاهدین افغان با شوروی مبارزه کنیم.”

 

او اضافه کرد: “با عربستان و دیگران همکاری کردیم و اسلام وهابی را به منطقه وارد کردیم تا با شوروی مبارزه کند. چه پیش آمد؟ میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کردیم و گفتیم فروپاشی شوروی ارزشش را داشت. باید هوشیار باشیم که اگر باد بکاریم طوفان درو می‌کنیم.”»

 

در حالی کلینتون از نقش وهابیت و سعودی ها در ایجاد تروریست در منطقه سخن می گوید که تاکنون نه تنها آمریکا، اقدامی علیه عربستان و خاندان آل سعود انجام نداده است بلکه با امضای قراردادهای کلان تسلیحاتی، برای قتل عام مسلمانان توسط مزدوران آل سعود تجهیزات پیشرفته نظامی فراهم می کند.

 

۵۰۶

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet