Print Friendly, PDF & Email
«مسئولان قضایی فعلا تاجزاده را آزاد گذاشته‎اند و کار به جایی کشیده که وی پیشنهاداتی علیه امنیت ملی می‎دهد که فعالان سیاسی لندن نشین هم تاب تحمل آن را ندارند».

تاجزاده تاجزاده صدای کارشناس بی‎بی‎سی را هم درآورد/ پیشنهادی علیه امنیت ملی!

مصطفی تاجزاده یکی از افرادی است که مواضع و اقداماتش، انتقادات زیادی را از سوی فعالان سیاسی و کنشگران فضای مجازی به دنبال داشته است.

 

تاجزاده این بار توییتی را منتشر کرده که محتوای آن، صدای کارشناس بی‌بی‌سی را هم درآورده است.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب، خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا برای دستیابی به برجام منطقه ای شده و مدعی است، باید قبل از اینکه فرصت از دست برود دست دولت برای بازی برد-برد در منطقه باز گذاشته شود تا به گفته وی “میهن و مردم با تنگناهای جدید روبرو نشوند”.

 

درخواست تاجزاده در شرایطی مطرح شده که “حسن روحانی” هفتم آبان سال ۹۶ پس از بیان بدعهدی آمریکا در اجرای برجام گفت: کشورها مگر دیوانه شده اند با آمریکا مذاکره کنند؟!

 

پس از انتشار این توییت بود که “علی علیزاده” فعال سیاسی مقیم لندن که در بسیاری از برنامه های بی‌بی‌سی به عنوان کارشناس حضور یافته، به آن واکنش نشان داد.

 

علیزاده در توییتر خود نوشت: هر دانشجوی سال اول علوم سیاسی می داند مذاکره بیشتر، وقتی ترامپ تهدید به پاره کردن قرارداد مذاکرات پیشین کرده، مذاکره نیست، تسلیم است و مقدمه خلع سلاح بیشتر و خودکشی ملی.

 

در ادامه این توییت آمده است: ای کاش آقای تاجزاده که با این تز خطرناک جان و مال ۸۵ میلیون ایرانی را به خطر انداخته حاضر به مناظره بود!

 

توییت علیزاده در واکنش به پیشنهاد تاجزاده

 

تاجزاده در جریان “پول‎های کثیف” که با هدف مقابله با حجاب به یکی از ساختارشکنان خیابان انقلاب داده شده بود هم سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

پیش از آن، نامه تاجزاده به “علی مطهری” نماینده مجلس علیه حجاب با انتقاد فعالان عرصه فرهنگ مواجه شده بود. وی در این نامه به طور مشخص خواسته بود تا حجاب آزاد شود و دولت نسبت به آن بی تفاوت باشد.

 

این فعال سیاسی در جریان فتنه ۸۸ نیز نقش فعالی داشت؛ فتنه ای که موجب تحریک دشمنان ایران برای افزایش فشار و تحریم شد و هنوز آثار زیان بار آن بر دوش مردم سنگینی می کند.

 

تاجزاده همچنین در توییتر خود، آزادانه و با تندترین الفاظ علیه مسئولان مملکتی و غیرهمفکرانش، از هرگونه توهین و اتهامی دریغ نمی ورزد.

 

مسئولان قضایی فعلا تاجزاده را آزاد گذاشته اند و کار به جایی کشیده که وی پیشنهاداتی علیه امنیت ملی می دهد که فعالان سیاسی لندن نشین هم تاب تحمل آن را ندارند. مشخص نیست پایان این توهین ها و اقدامات ضدملی به کجا ختم خواهد شد؟

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet