Print Friendly, PDF & Email
رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب و در یکی از غرفه ها، کتاب «آتش و خشم» را مشاهده و بخش هایی از آن مطالعه کردند که همین اتفاق از نگاه رسانه های مهم جهان همچون هیل، فاکس نیوز، گلوبال نیوز و بی بی سی پنهان نماند.

رهبری بازتاب مطالعه کتاب «آتش‌ و خشم» توسط «رهبرانقلاب» در رسانه‌های دنیا

رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح روز جمعه با حضور در مصلی تهران از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید و ضمن دیدار و گفت و گو با ناشران به دغدغه های آنان گوش فرادادند؛ اما این بازدید یک ساعت و نیمه با حواشی جالبی همراه بود که یکی از آنان در رسانه های مهم دنیا بازتاب فراوانی پیدا کرد.

 

رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب و در یکی از غرفه ها، کتاب «آتش و خشم» را که در خصوص مفاسد و پشت پرده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، نوشته شده است را  مشاهده و بخش هایی از آن مطالعه کردند که همین اتفاق از نگاه رسانه های مهم جهان همچون هیل، فاکس نیوز، گلوبال نیوز و بی بی سی پنهان نماند.

 

پایگاه خبری هیل آمریکا، مطالعه کتاب «آتش و خشم» توسط رهبر ایران را نشانه تمسخر ترامپ تنها چند روز پس از خروج آمریکا از برجام دانست.

 

 

بازتاب حرکت رهبر انقلاب در پایگاه خبری هیل آمریکا

 

فاکس نیوز این اتفاق را ضربه ای کنایه آمیز به رئیس جمهور آمریکا توصیف و بی بی سی و گلوبال نیوز هم این حرکت هوشمندانه رهبر انقلاب را به عنوان عملی برای تمسخر رئیس جمهور آمریکا تلقی کردند.

 

واکنش فاکس نیوز، بی بی سی و گلوبال نیوز به مطالعه کتاب «آتش و خشم» توسط رهبرانقلاب

 

کتاب جنجالی  و پرفروش «آتش و خشم» نوشته مایکل وولف به افشاگری در خصوص یک سال ابتدایی فعالیت رئیس جمهور جدید آمریکا در کاخ سفید می پردازد و در ادامه نیز صلاحیت روحی و روانی ترامپ برای تصدی گری پست ریاست جمهوری زیر سوال رفته است.

 

۱۰۷

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet