Print Friendly, PDF & Email

حجت الاسلام حیدر مصلحی شب گذشته در نشست بررسی پشت پرده نفوذ آمریکا در ایران که به همت تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار شده بود به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف توطئه‌های دشمنان به ویژه در شرایط حساس کنونی و استفاده از مذاکرات برای نفوذ در کشور پرداخت.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خردادماه سال جاری پیرامون گفتمان انقلاب اسلامی و خط امام خمینی، انقلاب اسلامی را گام مهم امام خمینی پیرامون زمینه سازی برای ظهور دانست و گفت: بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی دو هدف مهم امام خمینی برای فراهم کردن شرایط ظهور بود که امروزه شاهد تحقق این دو در جهان هستیم.

وی در ادامه با بیان اهمیت هشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان در زمینه های مختلف متذکر شد: نباید با پیروزی در یک صحنه دچار غرور شویم و خیال کنیم که دشمن در عرصه های دیگر قدرت نفوذ و دشمنی و توطئه علیه ما ندارد و باید بدانیم که با یک پیروزی کار تمام نشده است و به همین علت است که رهبر معظم انقلاب پیرامون گستره و ابعاد مختلف هجمه‌های دشمن مدام هشدار می دهند و توصیه به بیداری و هشیاری در زمینه‌های مختلف نسبت به توطئه‌های دشمن می‌فرمایند.

رسا نوشت: وزیر پیشین اطلاعات ضمن تأکید بر لزوم داشتن روحیه انقلابی و استحکام و مقاومت در برابر مشکلات و سختی‌ها تصریح کرد: امام خمینی تلاش می کردند تا اسلام ناب و گفتمان آن را به خوبی اثبات کنند و به همه معرفی نمایند و در کنار آن اسلام آمریکایی را نفی نمایند و مانع نفوذ و گسترش آن در کشور شوند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به توصیف امام خمینی از اسلام ناب به روش معصومین و ائمه اطهار (ع) و استفاده از توصیفاتی نظیر اسلام محرومین و مستضعفین اظهار کرد: این توطئه دشمنان است که تلاش می‌کنند گفتمان امام راحل و واژه‌های مهم و کاربردی ایشان را تحریف کنند و یا حذف کنند.

وی با اشاره به تأکید امام خمینی بر جاسوسی بودن مراکز وهابیت و صهیونیستی افزود: یهود از صدر اسلام به دنبال نابود کردن اسلام و مسلمین بوده است، آنها همواره با استفاده از اشخاص و مهره‌ها به میدان می‌آمدند، یهودیان در تمام جنگ‌ها جز احد و بدر نقش اساسی داشتند و طراح و محرک جنگ علیه اسلام بودند، آنها از مهره‌ها استفاده می‌کردند در جنگ احزاب جنگ آوران یهودی به میدان نیامدند بلکه آنها عمر بن عبدود را به مصاف امام علی (ع) فرستادند و پس از آن نیز معاویه و بنی امیه را در مقابل ائمه (ع) قرار دادند.

به قدرت رسیدن بنی امیه نقشه یهود برای مقابله با اسلام بود

وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به حکومت طولانی مدت معاویه در دوران حکومت بنی امیه بر مسلمین گفت: معاویه در تمام مدت جکومت خود جنگ نرم عظیمی علیه امام علی (ع) به راه انداخته بود، بنی امیه در طول حکومت خود بر جهان اسلام همواره پروژه جنگ نرم علیه اهل بیت (ع) را با قوت پیگیری می‌کردند.

حجت الاسلام مصلحی به قدرت رسیدن بنی امیه را حاصل تلاش‌های یهودیان پس از شناسایی اقوام مختلف برای مبارزه با اسلام دانست و افزود: امروزه نیز یهودیان و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا با شناسایی و استفاده از جریان بنی امیه داخلی با نظام مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب مبارزه کند و به همین دلیل است که رهبر انقلاب تأکید دارند که در صورت فراموشی و یا کنار گذاشتن و گم کردن راه امام سیلی محکمی خواهیم خورد.

یهود از جریان بنی امیه داخلی برای مبارزه با انقلاب اسلامی استفاده می‌کند

وی با بیان این‌که یهود پس از عدم توانایی مبارزه رودر رو با اسلام به سراغ بنی امیه رفت تصریح کرد: نمی‌توان پذیرفت یهود که از مقابله با انقلاب اسلای ناتوان است امروزه به سراغ جریان بنی امیه داخلی نیاید و از افراد و مهره‌های مختلفی که شناسایی می کند برای پیشبرد اهداف خود استفاده نمی‌کند.

حجت الاسلام مصلحی استفاده از دین بر علیه دین را یکی از روش‌های مهم معاویه برشمرد و خاطر نشان کرد: برای شناخت اسلام ابوسفیانی باید ابتدا معاویه و سیاست‌های او را به خوبی شناخت، باید برخورد معاویه با امام حسن، امام حسین و رفتار این حضرات را مورد بررسی قرار داد، در دوران بنی امیه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که امام سجاد تنها شده بودند اما علیرغم این تنهایی دست از مبارزه برنداشتند و با صحیفه سجادیه و محتوای آن به مقابله با دشمن پرداختند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اهداف دشمن از تحریف اسلام ناب گفت: اولین هدفی که دشمنان از این مسأله دنبال می‌کنند سنجش حساسیت مردم و خواص نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها است، زمانی که شهدای گمنام و غواص به کشور آروده شدند هیچکدام از مسؤولان تصور نمی‌کردند که شاهد چنین استقبال عظیمی در تهران و دیگر شهر‌ها باشند اما سیل جمعیتی که رسانه‌ها از به تصویر کشیدن تمام آن عاجز بودند دشمن را تکان داد و به هراس انداخت، دشمن به دنبال سنجش حساسیت مردم بود و پاسخ محکمی از سوی مردم دریافت کرد.

وی در ادامه افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با استفاده از جریان بنی امیه داخلی جامعه را دو قطبی کند، نام گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب موجب شد تا دشمنان تحت تأثیر قرار بگیرند و نقشه آنها در راستای دو قطبی کردن جامعه و فاصله انداختن میان مردم و دولت شکست بخورد.

استحاله انقلاب اسلامی و تغییر نظام از اهداف پروژه تحریف اسلام ناب است

حجت الاسلام مصلحی ریل گذاری جدید برای برخی جریانات سیاسی با هدف عبور از خط امام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از دیگر اهداف دشمنان دانست و اظهار کرد: از دیگر اهداف دشمنان در پروژه تحریف اسلام ناب سناریوی آغازین تغییر نظام مقدس اسلامی و استحاله نظام و انقلاب اسلامی است.

وزیر پیشین اطلاعات ضمن تأکید بر لزوم بررسی و تطبیق رفتار خواص پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و رحلت امام خمینی برای پی بردن به روش دشمن در استحاله نظام و انقلاب اسلامی ابراز کرد: اولین مرحله پروژه تحریف در دوران سازندگی شکل گرفت که این مرحله مبارزه با آرمان‌های امام و ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: کارگزاران معتقد بودند که لازم است چند نسل را فدای توسعه و پیشرفت کنیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را سامان دهی و توانمند سازیم و پس از آن به سراغ مسائل فرهنگی کشور خواهیم رفت و این نظریه با نص صریح قرآن کریم و آرمان انقلاب اسلامی که انقلاب مستضعفین است تضاد کامل داشت.

حجت الاسلام مصلحی دولت اصلاحات را بسترمرحله دوم پروژه تحریم اسلام ناب عنوان کرد و گفت: در دولت اصلاحات نفی کارآمدی اسلام و آموزه‌های اسلامی و انقلاب اسلامی در دستور کار پروژه تحریم قرار داشت و پس از آن هدف بعدی تحریف مفهوم ولایت مطلقه فقیه بود و هنوز هم عده‌ای بسیار تلاش می‌کنند تا ولایت فقیه را دستخوش تغییر و تحریف کنند زیرا دشمنان به خوبی به اهمیت نقش و جایگاه رهبری و ولایت فقیه در ثبات کشور و شکست توطئه دشمنان آگاه هستند.

فتنه به دنبال مبارزه با اصول امام خمینی و انتقام از خط امام بود

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به نقش مهم و کلیدی رهبر معظم انقلاب در مبارزه و مقابله با فتنه و حامیان داخلی و خارجی آن تصریح کرد: فتنه به دنبال انتقام جویی و کینه ورزی با خط امام و مبارزه و ستیز با اصول امام خمینی بود اما در فتنه جدید مسأله به این شکل نیست و دیگر عکس امام آتش نخواهد گرفت و دشمنی‌ها علنی و رسمی نخواهد شد، برخی همواره دم از ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه می‌زنند درحالی که حقیقت درونی آنها چیز دیگری است و تنها تظاهر به تبعیت از ولایت فقیه می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت امت حزب الله و جوانان حزب اللهی و ولایتی از دولت نهم و دهم گفت: عده‌ای تلاش کردند تا دولت نهم و دهم را منحرف جلوه دهند تا از این طریق به عقبه آن و پشتوانه آن ضربه بزنند، این‌که همواره می‌گفتند جریان انحرافی در همین راستا بود، جریان آن عقبه‌ای بود که از دولت حمایت می‌کرد نه آن چند نفر معدودی که برخی صحبت‌ها را مطرح می کردند در حقیقت باید گفته می‌شد حلقه انحرافی نه جریان انحرافی.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این‌که امام خمینی همواره تأکید داشتند که آمریکا شیطان بزرگ است و دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل تمام ناشدنی است اظهار کرد: این درحالی است که عده‌ای به شدت و با تمام توانایی خود القا می‌کنند که باید با کدخدای دنیا بست و با او همراهی کرد و دست آشتی و دوستی داد تا مشکلات حل شود و این به معنای اشتباه بودن صحبت‌های امام و خطا بودن راهی است که امام خمینی رفت.

سرویس‌های اطلاعاتی انگلستان مأمور به توطئه در داخل ایران

وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به اشتباهات محاسباتی برخی از خواص و اشخاصی که به عنوان مرجع فکری جامعه محسوب می‌شوند بیان کرد: تمام سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان اعم از ام آی ۶، موصاد و سیا و سرویس‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی دیگر کشورهای همسو با استکبار جهانی تلاش می‌کنند تا با اقدامات مختلف در سطح ایران و جهان مانع قدرت بیشتر و صدور انقلاب اسلامی شوند و همچنین تلاش دارند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی در ادامه افزود: در تقسیم کاری سرویس‌های اطلاعاتی عمده کار بر عهده انگلیس است، یکی از استراتژی‌های انگلیس استفاده راهبردی از خواص بی بصیرت است، در فتنه سال ۸۸ انگلیسی‌ها در سراسر کشور به دنبال شناسایی و برقراری ارتباط با خواص بی بصیرت بودند و تلاش می‌کردند تا از این افراد برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

حجت الاسلام مصلحی ایجاد اشتباه محاسباتی را یکی از ترفندهای انگلیس در ارتباط با خواص برشمرد و تصریح کرد: در ایام فتنه سال ۸۸ از سوی سفارت انگلیس درخواست ملاقاتی با یکی از خواص داده شده بود، وقتی به وی متذکر شدم که این ملاقات به صلاح نیست به من گفت شما بروید کار خودتان را بکنید و من هم کار خودم را کردم و مانع این دیدار شدم، انگلیسی‌ها تلاش می‌کردند تا با روش‌های مختلف خواص و اشخاص تأثیر گذار را دچار اشتباه محاسباتی کنند.

وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به تلاش دشمن برای عادی سازی برخی مسائل ناهنجار و فرسایش استکبار ستیزی و کینه مردم نسبت به استکبر اظهار کرد: زمان در تهران وقتی یک خانم در ماشین کشف حجاب می‌کرد مردم به او تذکر می‌دادند و این عمل با واکنش مواجه می‌شد اما امروزه شاهد عادی بودن این مسأله در کشور هستیم.

مذاکره ظریف و کری برای عادی سازی رابطه با آمریکا است

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با استفاده از روش‌های مختلف استکبار ستیزی و کینه مردم نسبت به استکبار جهانی را از بین ببرند، در زمان مذاکرات ژنو دو جامعه شرطی شده بود و منتظر نتایج مذاکرات بود که به صورت ناگهانی مطرح شد فرانسه کار شکنی کرده است و مذاکرات با مشکل مواجه شده است و این در حالی است که در دوران مذاکره آقای جلیلی با ۵+۱ زمانی که نماینده انگلیس نسبت به روند مذاکرات ابراز خرسندی کرد خانم اشتون در همان جلسه روی کاغذ به او نوشت با اجازه چه کسی حرف زدی؟ خفه شو، وقتی همه چیز تحت اجازه و نظر آمریکا است پس کار شکنی فرانسه یک بازی است.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به طولانی شدن روند مذاکرات در دوره اخیر و مذاکره مستقیم ظریف و جان کری تصریح کرد: هدف از این طولانی کردن روند مذاکره و تعدد مذاکرات ظریف و جان کری و هیئت ایرانی و آمریکایی عادی سازی دوستی و رابطه با آمریکا بود و به همین دلیل بود که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند مذاکره با آمریکا تنها در این زمینه مجاز است.

وزیر پیشین اطلاعات پیوند زدن نتیجه مذاکرات با معیشت و مسائل زندگی مردم را یکی دیگر از اهداف دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: همه این مشکلاتی که امروزه در زمینه مسائل معیشتی و اقتصادی در جامعه وجود دارد تنها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد مربوط به تحریم‌ها می‌شود، قرار است با بهانه‌های مختلف تولید داخلی نابود شود و همه این‌ها از توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان است.

وی در پایان با اشاره به حضور فرماندهان نظامی اصفهانی در مناطق مختلف کشور گفت: پیمودن راه انقلاب اسلامی هزینه دارد، فعالان فرهنگی و سیاسی حزب اللهی و انقلابی اصفهان نباید فعالیت‌های خود را محدود به شهر و یا استان خود کنند بلکه باید به دنبال توسعه و گسترش آن در سرتاسر کشور باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet