Print Friendly, PDF & Email

رهبر انقلاب نمایه

کاربران مهمترین قسمت بیانات روز گذشته رهبرانقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم را با هشتگ «اتمام حجت» در فضای مجازی منتشر کردند.

 در چند ماه اخیر پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام که میان ایران و ۶ کشور (۵+۱) به امضا درآمده بود، اوضاع اقتصادی کشورمان با تغییراتی رو به رو شد.

در برخی از شهرها مردم در اعتراض به گرانی‌ها به خیابان آمدند و اما با بصیرت و همبستگی خود نگذاشتند منافقان از آب آلوده ماهی بگیرند. چراکه غرب نشینان مخالف نظام جمهوری اسلامی و رسانه‌های معاند در تلاش بودند تا از این موقعیت به نفع خود استفاده نمایند.

مدتی اظهارات گاه و بی‌گاه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رابطه با مذاکره با ایران  و یا حمله نظامی در فضای مجازی پیچیده بود و در داخل کشور نیز گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با از سرگیری مذاکرات با آمریکا در جامعه به وجود آمده بود و مردم از سرنوشت آن نگران بودند.

اما روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با گروه عظیمی از اقشار مختلف مردم، حجت را تمام کردند و به نگرانی‌های مردم پایان دادند. البته که سخنان امروز ایشان حدود فعالیت مسئولان نظام و منتقدان دولت را هم مشخص کرد.

ایشان در این سخنرانی فرمودند: اکثر کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولان متفق هستند که عامل همه این مشکلات تحریم ها نیست بلکه ناشی از مسائل درونی و نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است.

من نمی گویم تحریم ها اثر ندارد، اما عمده مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عملکردها است و اگر عملکردها بهتر و با تدبیرتر و به هنگام‌تر و قوی‌تر باشد، تحریم ها تأثیر زیادی نخواهد داشت و می توان مقابل آن ایستاد.

رهبر انقلاب با اشاره به حرف‌های بی ادبانه مقامات رژیم امریکا درباره تحریم، جنگ و مذاکره گفتند: تأکید می کنیم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم

کاربران نیز امروز، همزمان با انتشار بیانات رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم هشتگ هایی را در رابطه با سخنان ایشان در فضای مجازی مجازی منتشر کردند مهم ترین این هشتگ ها عبارت اند از #اتمام_حجت و #جنگ_نخواهد_شد و #مذاکره_نخواهیم_کرد در ادامه نمونه ای از آنچه کاربران در حساب کاربری توییتر خود با این هشتگ ها منتشر کرده‌اند را می خوانید:

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet