Print Friendly, PDF & Email

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به تلاش‌های قابل توجه نیروهای کادر بهداشتی، درمانی و خدماتی در بیمارستان های کرونایی، گفت: دست همه نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها را می‌بوسم.

جمعی از هیات های قم و تهران ضمن برگزاری مراسمی در بزرگداشت خادمان گمنام عرصه سلامت از نیروهای خدماتی بخش کرونایی بیمارستان بقیت الله تقدیر کردند.
در این مراسم که ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت و حسن ابوالقاسمی رئیس بیمارستان بقیه الله،عبدالرضا دلاوری،مدیر بیمارستان بقیه الله (عج) حضور داشتند از فرزند شهید تقی زارع از نیروهای خدماتی شهید در حوزه سلامت ،دختر ۱۱ساله شهیده شیرین صفوی از پرستاران شاغل در بخش کرونا و تعدادی از نیروهای خدماتی تجلیل به عمل آمد.

معاون کل وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به خدمات قابل توجه نیروهای کادر بهداشتی درمانی و خدماتی در دوران مبارزه با بیماری کرونا،اظهار داشت:قسمت عمده ای از کار بیماران برعهده عزیزان و نیروهای خدماتی در بیمارستانهاست.

وی ادامه داد:نیروهای خدماتی ،بهیار و کمک پرستار نیروهایی هستند که در طول شبانه روز بارها به بخش بیماران کرونایی مراجعه می کنند.

معاون کل وزیر بهداشت افزود:موارد متعددی از ابتلا،شهادت و بروز عوارض سنگین در بین همکاران و نیروهای خدماتی را دیده آیم.

حریرچی با اشاره به اینکه سختی زیادی در مسیر فعالیت نیروهای خدماتی به دلیل بعد مسافت بین خانه و محل کار وجود دارد، گفت:این حماسه ای که همکاران شاغل در گروه بهداشت و درمان در دوره شیوع کرونا آفریدند دارای دو ویژگی است؛اول اینکه کار نسبت به دورهای دیگر درمانی سنگین تر بوده و دوم اینکه نیروها در معرض ابتلا به بیماری بوده اند.

وی با تشکر از همه نیروهای حوزه بهداشت و درمان ،بیان داشت:امیدواریم فعالیت درخشان نیروهای خدماتی در بیمارستانها و درمانگاه ها ذخیره آخرت برای آنها باشد.

حریرچی با تشکر از نیروهای خدماتی در بیمارستانهای خصوصی ،تصریح کرد:از گروه های جهادی که در شرایط سخت به کمک وزارت بهداشت آمدند تشکر می کنم.

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه دست همه نیروهای خدماتی را می بوسم،گفت:از ابتکار خبرگزاری فارس و هیات مذهبی و جهادی که این مراسم تقدیر از نیروهای خدماتی را تدارک دیدند سپاسگزاری می کنم.

همچنین ایزدخواه یکی از نیروهای خدماتی در این مراسم طی سخنانی پرشور خطاب به حریرچی و حاضران در جلسه و نیروهای جهادی گفت: همه ما خادمیم. هم ما و هم آقای وزیر و هم پزشکان و پرستاران و غیره. تعدادی از همکاران ما در این ابتلا شهید یا بیمار شدند ولی مردم نگران نباشند. ما تا انتها ایستاده ایم، ما مثل اصحاب امام حسین(ع) تا انتها پای سلامتی این مردم ایستادیم.

در حاشیه این مراسم حریرچی از بخش های غیرکرونایی بیمارستان بقیه الله نیز بازدید کرد. بیمارستان بقیت الله برای خدمت به بیماران کرونایی بخشی را بصورت ایمن و بهداشتی برای بیماران کرونایی اختصاص داده اند.

منبع: فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet