Print Friendly, PDF & Email

/ جدیدترین دستاورد اقیانوس‌پیمای سپاه رونمایی می‌شود+ فیلم

گروه استان‌ها ــ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر افزایش توانمندی تجهیزاتی و نیروی انسانی مجرب گفت: نیروی دریایی سپاه با اقتدار با تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی توانمند در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.

سردار رمضان زیراهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت سالروز نبرد مستقیم رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست‌های آمریکایی در خلیج فارس اظهار داشت:  ۱۶ مهرماه سال ۱۳۶۶ رزمندگان استان بوشهر به‌فرماندهی سردار نادر مهدوی و هم‌رزمانش در رویارویی با نظامیان آمریکایی در خلیج فارس حماسه جاویدانی آفریدند.

وی با اعلام برگزاری مراسم ویژه ۱۶ مهرماه روز نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در این روز ۱۶ برنامه در راستای تجلیل از حماسه‌آفرینان و رزمندگان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد شناسایی و تهاجمی به نیروی دریایی سپاه  خبر داد و گفت: امروز نیروی دریایی سپاه از اقتدار و توانمندی بالایی برخوردار است و با تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی توانمند در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.

سردار زیراهی با ابراز اینکه سپاه امروز در زمین، هوا و دریا حضوری مؤثر و اثربخش دارد تأکید کرد: با تقویت زیرساخت‌ها حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها افزایش می‌یابد که در این راستا شناور اقیانوس‌پیما به نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet