Print Friendly, PDF & Email

اگر آمریکایی‌ها با پای خود از عراق خارج نشوند افقی بیرون می‌روند

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق تهدید کرد که اگر آمریکایی ها با پای خود از این کشور خارج نشوند به صورت افقی خارج خواهند شد.

 «محمد محیی» سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق در گفتگو با شبکه المسیره اعلام کرد که آمریکایی‌ها باید از عراق خارج شوند و اگر با اراده خود این کار را انجام ندهند به صورت افقی از عراق خارج خواهند شد.

وی افزود: چنانچه آمریکایی‌ها بر باقی ماندن در عراق اصرار ورزند مقاومت این کشور، قدرتمندتر از قبل در برابر آنها ظاهر می‌شود. محمد محیی بیان کرد: دیپلماسی در عراق همچنان نقش مهمی در اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور بازی می‌کند. وی افزود: ما بازهم توصیه می‌کنیم شرایط گذشته که باعث شد آمریکایی‌ها به اراده ملت عراق اذعان کنند بررسی شود.

محیی ادامه داد: مقاومت عراق همچنان روی مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور حساب باز می‌کند و وی نباید اراده و خواست ملت عراق در خصوص اخراج نظامیان آمریکایی را نادیده بگیرد. آمریکا یک دشمن تروریست برای ملت عراق به شمار می‌رود و برای منحل کردن نیروهای حشد شعبی تلاش می‌کند اما در نهایت شکست خواهد خورد.

وی افزود: آمریکا با باقی ماندن در عراق به دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی و اجرای معامله قرن و قطع کردن ارتباط میان ایران، سوریه و لبنان است. دلیل بحران‌های منطقه سیاستهای توسعه طلبانه آمریکا به شمار می‌رود و آنها باید بفهمند که نمی‌توانند به هیچ عنوان در عراق باقی بمانند.

محیی گفت: آمریکایی‌ها با ارسال پیام‌های زیادی خواهش کرده‌اند که حملات علیه آنها دست کم در دوره انتخابات آمریکا متوقف شود.

آمریکا با باقی ماندن در عراق به دنبال تضمین امنیت رژیم صهیونیستی و اجرای معامله قرن و قطع کردن ارتباط میان ایران، سوریه و لبنان استپیش از این نیز «ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق، در پاسخ به تهدیدات مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا علیه بغداد اعلام کرده بود که رزمندگان مقاومت بینی نظامیان آمریکایی در عراق را به خاک خواهند مالید.

وی گفته بود: پمپئو عادت کرده است از زبان تهدید و زورگویی استفاده کند. تمام تلاشت را به کار بگیر و هر نقشه‌ای داری انجام بده، به خدا قسم نمی‌توانی اراده رزمندگان مقاومت را تضعیف کنی. العسکری بیان کرده بود: تهدیدات تو خزعبلاتی است که اثر آن به خودت و ارباب احمقت باز می‌گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet