Print Friendly, PDF & Email

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران شهادت دانشمند برجسته و ممتاز کشور را تسلیت گفت و نوشت: با تلاش شهید فخری‌زاده و همکارانش پروژه ساخت واکسن کرونا بی‌سرانجام نماند.

دکتر علیرضا زالی در پیامی حادثه تروریستی به شهادت رساندن دکتر محسن فخری‌زاده را محکوم کرد و شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز کشور را تسلیت گفت.

بسم رب الشهداء والصدیقین

عروج ملکوتی شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، دانشمند برجسته عرصه پژوهش و فناوری، امنیت و سلامت کشور را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده مکرم ایشان، ملت شریف ایران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید این اقدام تروریستی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، نشان از بغض و عداوت و عجز آنان در برابر پیشرفت‌ها و دستاوردهای دانشمندان نخبه این مرز و بوم است؛ دانشمندانی بی‌ادعا که با تلاشی وصف‌ناپذیر و عزمی راسخ در راه استقلال و خودکفایی، بالندگی و اعتلای میهن خویش گام برمی‌دارند.

شهید فخری‌زاده عمر پربرکت خود را صرف ارتقای دانش و فناوری و امنیت کشور کرد و علاوه بر حوزه صنعت دفاعی یکی از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا نیز بود.

وی و مجموعه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در پاندمی کووید۱۹ به یاری نظام سلامت کشور شتافتند و با تولید اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا که از نظر کیفی و فناوری در سطح استانداردهای روز دنیا قرار دارد؛ نام ایران عزیز را در زمره معدود تولیدکنندگان این کیت پیشرفته ثبت کرد و زخمی دیگر بر قلب تیره دشمن وارد آورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet