Print Friendly, PDF & Email
آقای روحانی! این روزها آمار جانباختگان کرونا همه رکوردهای قبلی را شکسته و به ۶۰۰ فوتی در روز رسیده! شما چند روزیست که مسؤلیت ریاست‌جمهوری را تحویل داده‌اید اما آثار “بیلی” که اخیراً فرمودید به کمر کرونا و تحریم زده‌اید، امروز آشکار شده است!
به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، آقای روحانی! حتماً اخبار این روزهای مرگ‌و‌میر کرونا را از خانه سوپرنجومی خود در ولنجک دنبال می‌کنید! احتمالاً وقتی که با خاطری آسوده از خدمتی که ۸ سال به مردم این کشور کرده‌اید و زحمات طاقت‌فرسایی که متحمل شده‌اید، روی مبل راحتی اتاق نشیمن فراخ و لاکچری خود در حال گوش دادن اخبار ساعت ۱۴ تلویزیون هستید، عدد “۵۸۸” جانباخته روزانه کرونا، نظر شما را هم به خود جلب کرده است.

ملت ایران در این روزهای نفس‌گیر خیلی دوست دارند در حالی که فقط چند روز از مسؤلیت ریاست‌جمهوری شما می‌گذرد، حس واقعی شما از شنیدن عدد ۵۸۸ جانباخته روزانه کرونا را بدانند! شما را نمی‌دانیم اما توده مردم وقتی این روزها، عدد حدود ۶۰۰ جانباخته کرونایی را می‌شوند، نفسشان، بند می‌آید و اولین تصویری که در ذهنشان، نقش‌ می‌بندد، چهره دلربای شماست! مخصوصاً آنجایی که همین حدود یکی دو ماه پیش فرمودید:

“من از ۴ ماه پیش ذهنم مشغول بود که چگونه می‌توانیم مشکل کرونا و تحریم را حل کنیم؛ ما به دو بیل احتیاج داشتیم؛ یکی که به کمر کرونا بزنیم و بیل دیگر هم برای شکستن تحریم‌ها؛ ما این دو بیل را پیدا کردیم! حتماً کمر کرونا شکسته شده و با واکسنی که وارد می‌شود و البته واکسن داخلی که در حال ساخت است، در پایان این دولت اطمینان نسبی در بحث کرونا خواهیم داشت!”

بله آقای روحانی! مردم امروز به خوبی، آثار “بیلی” شما با همراهی دولت محترمتان و البته با مساعدت هرچه تمام‌تر دکتر نمکی، به کمر کرونا زدید، را در حال مشاهده هستند!

این روزها آمار مرگ و میر کرونای کشورمان در صدر جدول مرگ‌ومیر جهانی قرار گرفته است در حالیکه اگر از ظرفیت‌های موجود در کشورمان به خوبی استفاده می‌شد و تذکر ناصحان امر که طی ماه‌های گذشته به شما و دست‌اندرکاران دولتتان به کرات هشدار داده بودند، اندکی توجه می‌شد، امروز شاهد چنین وضعیت تلخ و دردناکی نمی‌بودیم.

فقط برای بازخوانی یک نمونه عینی از نوع برخورد و مواجهه شما در قامت رئیس‌جمهور و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا، به نوع تصمیم‌گیری در تعطیلات نوروزی امسال اشاره می‌کنیم؛ آنجا که پیش از آغاز تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ همه دلسوزان نسبت به لزوم ممنوعیت انجام سفرهای نوروزی برای جلوگیری از پیک کرونا تاکید داشتند اما در کمال ناباوری، شما با ممنوعیت سفر به اکثر استان‌‌ها در تعطیلات مخالفت کرید و دقیقا از ابتدای اردیبهشت ماه شاهد پیک جدید کرونا در کشور و اجبار به تعطیلی کار و کسب مردم در همان روزهای کاری نخست سال با تصمیم ستاد ملی کرونا به ریاست شما بودیم!

باز هم همه مردم به‌خوبی به یاد دارند در اوایل اردیبهشت امسال و در حالی که کشورمان درگیر موج جدید کرونا به دلیل تصمیم غلط اتخاد شده توسط رئیس‌جمهور بود، ستاد ملی کرونا اعلام کرد تمام تورهای مسافرتی گردشگری به ترکیه به دلیل وضعیت قرمز آن کشور در درگیری با کرونا ممنوع است اما در دولت شما حتی یه روز هم این ابلاغیه کاغذی در میدان عمل اجرا نشد و تمام تورهای گردشگری با تمام توان خود مشغول خدمت به هموطنان در انتقال به ترکیه بودند اما در مقابل با دقت هر چه تمام‌تر، ممنوعیت سفرهای زیارتی به مقصد عتبات عالیات عراق به اجرا درآمد!

مررو اخبار و عملکرد دولت شما در طول یک و نیم سال گذشته که کشور درگیر کرونا بوده، مملو از این دست تصمیمات است و امروز با رسیدن آمار روزانه جانباختگان به ۶۰۰ نفر، مردم در حال مشاهد آثار آن تصمیمات و آن “بیلی” هستند که شما به کمر کرونا زدید!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet