Print Friendly, PDF & Email

کوچه‌ها باز رخت عزای سیدالشهدا را بر تن کرده‌اند و خانه‌ها نیز در این وانفسای کرونا، هر کدام حسینیه‌ای شده‌اند برای اقامه‌ عزا برای سید و سالار شهیدان. فضای مجازی نیز این روزها حال و هوای محرم به خود گرفته است.

کاربران به استقبال محرم رفتند/ من عوض شدم ولی تو حسین بچگی‌می...

: محرّم، ماه عزا و ماتم رسید؛ ماهی که قافله سالار عشق در آن، درس ایثار و ایستادگی در برابر ظلم را به جهانیان آموخت. کوچه‌ها باز رخت عزای سیدالشهدا را بر تن کرده‌اند و خانه‌ها نیز در این وانفسای کرونا، هر کدام، حسینیه‌ای شده‌اند برای اقامه‌ی عزا برای سید و سالار شهیدان. فضای مجازی نیز این روزها حال و هوای محرم به خود گرفته و کاربران با انتشار مطالب عاشورایی به استقبال محرم رفته‌اند. در ادامه برخی از توئیت‌ها با هشتگ #محرم -که ترند توئیتر در ایران نیز شده است- از نظرتان می‌گذرد.

عاشقانه‌ها

برخی از کاربران با انتشار توئیت‌هایی با حال و هوای عاشقانه فضای توئیتر را محرمی کردند. داره میاد دوباره بوی محرم… دلم تنگه برای پیرهن سیاهتون… یکی از کاربران با انتشار این بیت دلتنگی خود را که حرف دل تمام عاشقان اباعبدالله هست بیان کرده است. کاربر دیگری توئیت کرده: من عوض شدم ولی تو حسین بچگیمی… در ادامه برخی از این توئیت‌ها از نظرتان می‌گذرد.

شهدایی‌ها

برخی از کاربران نیز توئیت‌هایی را به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم منتشر کردند. یکی از کاربران نوشت: تو هیئت‌ها نایب‌الزیاره شهدا باشید که اگر نمی‌رفتند، امروز مجلس حسینی برگزار نمی‌شد.

یک نکته درباره این توئیت: مادر شهید در محضر رهبری این شعر را از شهید مدافع حرم محمدحسین محمد خانی خواندند که: سر که زد چوبه‌ی محمل، دل ما خورد ترک/ غربتش ریخت به زخم دل عشاق نمک/ وچنان سوخت که بر سر در آن، این شده حک/ سر زینب به سلامت، سر نوکر به درک. حضرت آیت الله خامنه ای در جواب این مادر شهید شعر را تصحیح کرده و فرمودند: «چرا به درک؟ به فلک!»

حسن ختام هم اینکه برخی از کاربران دومین محرم بدون سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی را یادآوری کردند.

 

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet