Print Friendly, PDF & Email

باب المندب

باب المندب
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دومین حمله گسترده متجاوزان سعودی و هم پیمانان آنها به منطقه راهبردی باب المندب در جنوب یمن را خنثی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام عملیات موفقیت آمیز در منطقه جیزان در خاک عربستان تعدادی از نظامیان سعودی را کشتند.

یک منبع نظامی گفت: این عملیات در غرب روستای حامضه انجام شد و در اثر آن سه خودرو نظامی سعودی به همراه سرنشینان آن منهدم شد.

این منبع با اشاره به کشته شدن یک افسر و شماری از نظامیان ارتش سعودی در کمین ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الربوع در ناحیه عسیر در خاک عربستان، نیروهای سعودی را تهدید کرد که روزهای آینده به شدت غافلگیر می شوند.

در استان تعز نیز نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن برای دومین بار تلاش متجاوزان برای اشغال منطقه باب المندب را با شکست مواجه کردند و منابع رسمی یمن از کشته و زخمی شدن دهها تن از نیروهای متجاوز و مزدور یمنی خبر دادند.

این درحالی است که استان صعده در شمال یمن طی چند ساعت گذشته هدف دهها حمله ارتش سعودی قرار گرفت و متجاوزان سعودی مناطق “ال قراد” و “شراوی” را در شهر “باقم” و منطقه “بین بحر” را در شهر “ساقین” هدف حمله قرار دادند.

حملات موشکی ارتش سعودی دو منطقه بطین و ال الشیخ در شهر منبه در استان صعده و نیز استانهای حجه و تعز را هدف قرار دادند که باعث تخریب خانه ها و موسسات آموزشی شد.

منطقه الضباب و الجحملیه نیز از حملات متجاوزان در امان نبود و ارتش سعودی در مناطق صرواح، الجفینه و تبه المصاریه در استان مارب از بمب های ممنوعۀ فسفری استفاده کردند که باعث تخریب گستردۀ خانه ها و ساختمانهای دولتی شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet