Print Friendly, PDF & Email

سخنان اخیر امام خامنه‌ای در جمع دانش آموختگان نیروی دریایی ارتش که در آن با مقامات سعودی درباره بی‌حرمتی به جانباختگان فاجعه منا اتمام حجت کرده بود، با استقبال گسترده و موضع گیری مختلف کاربران رو برو شد.

، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و فرمانده معظم کل قوا صبح روز (چهارشنبه) در مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به حادثه تأسف‌بار و خونین منا، آن را به‌دلیل جان باختن هزاران نفر از حجاج به‌ویژه صدها نفر از حجاج ایرانی، عزا و مصیبتی واقعی برای ملت ایران خواندند و با اشاره به لزوم تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور کشورهای اسلامی و از جمله ایران، گفتند: دولت عربستان در انتقال ابدان مطهر جان‌باختگان به وظایف خود عمل نمی‌کند و جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون با خویشتنداری و ادب اسلامی، حرمت برادری را در دنیای اسلام نگه داشته است، اما این را بدانند در صورت عکس‌العمل، عکس‌العمل ایران اسلامی خشن و سخت خواهد بود.

فرمانده معظم کل قوا

بعد از ایراد این سخنان ، موضع گیری مقام معظم رهبری بازتاب گسترده‌ای در رسانه های منطقه ای و جهان داشت و در صدر رسانه ها قرار گرفت.

مخاطبان و کاربران حمایت خود را از این موضع گیری قاطعانه رهبر انقلاب اعلام کردند که در زیر می‌آید:

به موضع قاطعانه رهبرم افتخار می‌کنم

– همان ابتدا که صحبت های آقا از تلویزیون پخش شد، افتخار کردم که رهبرم چنین قاطعانه آل سعود را تهدید کرد و می دانستم که مقامات سعودی به دست و پا خواهند افتاد. من مادری سی ساله هستم و سه پسرم دارم ، می‌گویند یکی از لحظات استجابت دعا زمان تولد فرزند است، من در زمان تولد سه پسرم از ته دل دعا کردم که خودم و هر سه پسرم به مرگ عادی نمیریم و در راه اسلام و ولایت شهید شویم و همیشه آرزویم همین است . جانم فدای ولی امر مسلمین، رهبر با اقتدار و قدرتمندم.

وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد

-درود بر رهبر و سید و پیشوایمان، امام خامنه‌ای… جانم فدای رهبر… تا فرارسیدن اعلام حکم جهاد از سوی مقتادایم و خرد کردن استخوانهای آل یهود چیزی نمانده… وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد….

تا آخرین نفس ایستاده‌ایم

-جانم فدای رهبر لبیک یا خامنه ای رهبر تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

سخنان رهبر اقتدار ایران را به دنیا نشان داد

-عالی بود درود بر رهبر که با این سخنان اقتدار ایران را بیش از پیش به جهان بهتر نشان داد.

جوجه دیکتاتورهای سعودی نمی‌توانند کاری بکنند

-بسم الله الرحمن الرحیم درود و سلام خداوند متعال بر خلیفه مسلمین حضرت امام خامنه‌ای. آل سقوط بداند اگر فرمان ولی امر مسلمین بر جهاد باشد لحظه ای آرامش بر آنها حرام خواهد شد طبق فرمایشات آقا، ایران تا به حال خویشتنداری کرده آنها خودشان را با آمریکا در یک حد می‌دانند آنکه سر دسته گله مشرکین است ۳۷ سال است که نتوانسته غلطی بکند چه برسد به شما جوجه دیکتاتورها. ما مردم عربستان نیستیم که چندین سال است با حکومت پادشاهی خود، دمار از روزگارشان در می آورید. جمهوری اسلامی همواره بر اصل برادری تکیه کرده اما کسی که نمیفهمد را باید فهماند ای آل سعود بترسید از خشم اسلام. تا دیر نشده برگردید به سمت بزرگترین قدرت نظامی ، سیاسی و فرهنگی جهان اسلام ایران وگرنه…

زنده باد رهبر شجاع ایران و برافراشته باد پرچم ایران سربلند

-امیدوارم درسی به آنها داده شود که در تاریخ ثبت شود که به عزت ایران و ایرانی توهین نکنند زنده باد رهبر شجاع ایران پاینده و برافراشته باد پرچم ایران سربلند باد ملت ایران

– درود بر موضع قاطعانه رهبر معظم انقلاب _ ال یهود(سعود) منتظر انتقام سخت ایران و آماده مرگ باشند.

مدیریت ولایت یعنی این

-مدیریت ولایت یعنی این ؛ انشاا… تا انقلاب مهدی زنده باشه.

-به موقع و هوشمندانه.احسنت بر این رهبر فرزانه.

من به عنوان یک جوان به شما (رهبر انقلاب) افتخار می‌کنم

-زنده باد رهبر عزیز و شجاع ایران باید جواب منطقی داد به اینها، جانم فدای رهبر جانم فدای ایران ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.

-قربون نفست آقاجون که همیشه اقتدارت باعث دلگرمی و غرور ملیه، من به عنوان یک جوان به شما افتخار می‌کنم.

-لبیک یا امام خامنه‌ای.

انتهای پیام/ر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet