Print Friendly, PDF & Email
وزير اطلاعات با اشاره به حرکت امام راحل (ره) در مساله انقلاب که تکليف محور بوده است، گفت: ما در مذاکرات هسته‌اي هم از روش امام حسين (ع) استفاده کرديم.

وزير اطلاعات با اشاره به حرکت امام راحل (ره) در مساله انقلاب که تکليف محور بوده است، گفت: ما در مذاکرات هسته‌اي هم از روش امام حسين (ع) استفاده کرديم.

حجت الاسلام والمسلمین سيد محمود علوي در اجلاس سراسري روساي دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالي، پژوهشگاه‌ها و پارک‌هاي علمي و فناوري سراسر کشور ضمن تسليت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (عليه السلام) اين واقعه را نه تقابل دو طرف بلکه تجاوز يک طرف درگيري قلمداد کرد و اظهارداشت: در واقعه کربلا عاطفه و احساس و تفکر انسان تحريک مي‌شود ولي بخش عاطفه و احساس زودگذر است ولي تفکر عاشورايي هميشه ماندگار است و اگر مي‌خواهيم اين تفکر به اعمال و رفتارمان حاکم شود بايد عقل و فکرمان حسيني باشد.

وزير اطلاعات با اشاره به حرکت امام راحل (ره) در مساله انقلاب که تکليف محور بوده است، گفت: ما در مذاکرات هسته‌اي هم از روش امام حسين (عليه السلام) استفاده کرديم.

وي در ادامه با بيان اينکه سيستم اطلاعاتي کشور خود را خدمتگزار مردم به حساب مي‌آورد، افزود: پيام‌هاي مقام معظم رهبري براي دانشگاه‌ها نشانگر لزوم آرامش و اطمينان در دانشگاه‌ها و مراکز علمي است و ما وظيفه خود مي‌دانيم آرامش و امنيت را فراهم کنيم به صورتي که استاد و دانشجو با اطمينان خاطر، درس بدهد و سؤال کند و حاکميت چنين فضايي است که موتور علمي کشور را به حرکت در مي‌آورد.

علوي با بيان اينکه راهبرد وزارت اطلاعات درخصوص دانشگاه‌ها، ابراز عقايد و افکار و تدريس با دلايل منطقي و متقن است، خاطرنشان کرد: در اين شرايط امنيت با هماهنگي دانشگاهيان و با هزينه کمتر در اين مراکز آموزش عالي ايجاد مي‌شود و کاملاً معتقديم که همراهي دانشگاهيان با سيستم اطلاعاتي کشور نقش موثري در ايجاد آرامش و امنيت دارد.

وي با بيان اينکه مجموعه وزارت اطلاعات، پليس امنيت نيست، ادامه داد: امروزه مجموعه افرادي که در وزارت اطلاعات خدمت مي‌کنند، يک مجموعه علمي تحصيل کرده و متفکر است و افرادي هم که جذب مي‌شوند از همين گروه فرهيخته و باسواد هستند.

علوي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه انتخابات حق الناس است گفت: ما در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان نماد مردم‌سالاري قرار داريم که بايد رقابتي سالم و تعيين کننده براي مردم باشد و با امنيت کامل و همه‌جانبه برگزار شود.

وي ادامه داد: افرادي که براي کانديداتوري در انتخابات ثبت نام مي‌کنند و به صورت قانوني شرايط ثبت نام را دارا مي‌باشند، نبايد بي‌دليل محروم شوند و اگر اينگونه شود پا روي حق الناس گذاشته شده است.

علوي خاطرنشان کرد: تمايلات جناحي نبايد عاملي براي محروم کردن کسي در انتخابات باشد و فقط قانون مصوب در نظردهي وزارت اطلاعات درخصوص سازمان انتخابات مؤثر خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet