Print Friendly, PDF & Email

این فیلم در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده نمکی ساخته شد. بازیگران: اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، اصغر نقی زاده، ماشاالله شاهمرادی، عباس محبوب، سهراب یاری، احمد ایراندوست

فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی از ۲ اسفند ۱۳۹۲ با سرگروهی سینما قدس به نمایش درآمد.فیلم «معراجی ها» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی در این جشنواره شد.

فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی از ۲ اسفند با سرگروهی سینما قدس به نمایش درآمد. این فیلم در اکران نوروزی نیز حضور دارد ولی به علت کمک به گیشه سینما اکرانش از ۲ اسفند آغاز شد. نسخه اکران شده «معراجی ها» نسبت به نسخه پخش شده در جشنواره فیلم فجر ده دقیقه کوتاه تر شده است.

فیلم «معراجی ها» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت ولی نتوانست در بخش نظرسنجی مردمی به دلیل تعداد سانس کم، شرکت کند. زنده‌یاد محمدجواد شریفی‌راد و محسن روزبهانی برای فیلم «معراجی‌ها» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی در این جشنواره شدند.

مسعود ده نمکی تا به حال تمامی آثارش، در اکران نوروزی بوده است و آثار قبلی اش فروش خوبی را به همراه داشته است. اکنون باید دید این فیلم چگونه فروش می کند.

 

خلاصه فیلم«معراجی ها»:

محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.

 

عوامل فیلم «معراجی ها»:

کارگردان: مسعود ده‌نمکی/ تهیه‌کننده: سید محمود رضوی/ مدیرفیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی/ صدا بردار: مرتضی اصلان زاده/ تدوین: سیامک مهماندوست/ طراح صحنه و لباس: حمید شهیری/ طراح گریم: مسعود ولدبیگی/ موسیقی: امیر توسلی/ عکاس: بابک برزویه

بازیگران: اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، اصغر نقی زاده، ماشاالله شاهمرادی، عباس محبوب، سهراب یاری، احمد ایراندوست

 

عکس های فیلم و پشت صحنه «معراجی ها»:

 

اکبر عبدی در فیلم سینمایی معراجی ها

 

اکبر عبدی و مسعود ده نمکی فیلم سینمایی معراجی ها

 

فیلم سینمایی معراجی ها

 

معراجی ها

 

بهاره افشاری و مسعود ده نمکی در پشت صحنه فیلم معراجی ها

 

معراجی ها

 

مهران رجبی و دانیال عبادی در معراجی ها

 

پشت صحنه معراجی ها -اکبر عبدی

 

پندار اکبری و مهدی هاشمی

 

برزو ارجمند در معراجی ها

 

حاشیه های فیلم «معراجی ها»:

مسئولان سینمایی، فیلم «معراجی ها» را به علت حادثه پیش آمده در پشت صحنه، بدون نظر هیئت انتخاب فیلم، به بخش سودای سیمرغ جشنواره اضافه کردند که باعث انتقاد برخی از کارشناسان سینمایی شد.

اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا تاکنون در تمامی آثار مسعود ده نمکی حضور داشتند.

«معراجی ها» مانند سه‌گانه اخراجی‌ها فضایی طنز دارد و داستان آن مربوط به سال‌های دفاع مقدس است.

نسخه سینمایی «معراجی‌ها» به طور کامل با نسخه سریالی آن که از خرداد سال ۹۳ شروع می شود، متفاوت است و داستان این دو اثر هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

مرتضی مولایی یکی از مصدومان انفجار در پشت صحنه فیلم «معراجی ها» که پنج کشته و دو زخمی به همراه داشت، از ده نمکی به علت ملاقات نکردن و حتی تماس نگرفتن با او و خانواده اش انتقاد کرده است.

 

پوسترهای فیلم «معراجی ها»:

 

پوستر فیلم معراجی ها

 

پوستر فیلم سینمایی معراجی ها

 

نگارنده : fatehan1 در ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۹:۱۷:۴۷

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet