Print Friendly, PDF & Email
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه دیپلماسی و دولت، فریب دیپلماسی لبخند آمریکا را نخورند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابزار دست آمریکا و غرب است.

سیدحسین نقوی حسینی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۶ آبان ۹۴) گفت:حل پرونده PMD از شرایط اجرای برجام بوده و هست هم مورد تاکید مقام معظم رهبری و هم مورد اظهارات مقامات غربی و به ویژه دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده اما امروز اظهارنظرها نشان می‌دهد که بنا ندارند PMD را حل کنند و این بیانگر عهدشکنی آمریکا و غربی‌هاست.

وی افزود: مسئولین دستگاه دیپلماسی و دولت توجه داشته باشند فریب دیپلماسی لبخند آمریکا را نخورند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابزار دست آمریکا و غربی‌هاست. اجرای برجام را متوقف کنید تا PMD حل شود و الا عهدشکنی‌ها در مسیر اجرا ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازنشستگان از جمله اقشار مهم جامعه هستند که متاسفانه به فراموشی سپرده شده‌اند. فرد بازنشسته پس از ۳۰ سال خدمت با انواع بیماری‌ها مواجه است و در چنین شرایطی بازنشسته از انواع امتیازات محروم می‌شود و از سوی دیگر درآمد او به شدت کاهش می‌یابد و خلاصه همه مصیبت‌ها، گرفتاری‌ها و محدودیت ها نصیبش می‌شود.

نقوی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان بررسی بودجه سال آتی و برنامه ششم توسعه در مجلس باید فکری اساسی برای بازنشستگان بهداشت و … به آنها کرد. بنابراین اجازه ندهیم افرادی که روزی خانواده و حتی جامعه خود را اداره می‌کردند امروز از چرخه اقتصاد و اداره امور خارج شوند و با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کند.

وی افزود: بحران اشتغال آن هم برای جوانان تحصیل‌کرده و همچنین بالا رفتن سن ازدواج از دیگر مشکلات موجود جامعه است و عجیب آن است که چرا دولت فکری و برنامه‌ای برای این بخش نمی‌کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ای کاش وام خودرو به وام اشتغال و ازدواج تبدیل می‌شد تا دختران و پسران ما برای گرفتن ۳ میلیون تومان وام سال‌ها در نوبت نمی‌ماندند.

نقوی در پایان گفت: اعتیاد و اختلافات خانوادگی، طلاق‌های پی در پی، سرعت و معصیت‌های اجتماعی حاصل بیکاری است. چرا دولت برنامه‌ای برای اشتغال و همچنین خروج از رکود کشنده موجود ارائه نمی‌کند. چرا اصول اقتصاد مقاومتی که هم اشتغالزا است و هم تولید ثروت می‌‌کند مورد توجه دولت نیست.
منبع:فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet