Print Friendly, PDF & Email

نتایج یک نظرسنجی بین‌المللی نشان داد مردم جهان صدر اعظم آلمان و روسای جمهور آمریکا و ترکیه را دروغگو‌ترین سیاستمداران جهان می‫‌دانند/ پوتین و روحانی نیز در زمره صادق‌ترین و راستگو‌ترین سیاستمداران انتخاب شدند

به گزارش گروه بین‌الملل «نسیم»، به نقل از اسپوتنیک، بر اساس نتایج یک نظرسنجی در آلمان آنجلا مرکل، صدر اعظم آلمان، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، دروغگو‌ترین سیاستمداران جهان و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، صادق‌ترین و راستگو‌ترین سیاستمداران جهان هستند.

یک پایگاه اینترنتی مردمی در آلمان با برگزاری یک نظر سنجی با عنوان “چه کسی دروغگوی سال است” از مردم خواست با توجه به حوادثی سال ۲۰۱۵ بگویند چه کسی را مورد اعتماد می‌دانند. مردم ۴۰ کشور مختلف در این نظرسنجی مشارکت داشته اند و ۳۹ درصد از شرکت کنندگان مرکل ، ۲۱ درصد اوباما و ۱۸ درصد نیز اردوغان را دروغگوی سال نامیدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و پترو پوروشنکو رئیس جمهور اوکراین به ترتیب با هشت و هفت درصد رای پس از مرکل، اوباما و اردوغان به عنوان دروغگوی سال شناخته شدند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، مردم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، الکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان، و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران را سیاستمدارانی صادق و راستگو رای دادند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet