Print Friendly, PDF & Email
مجلس نمایندگان و سنای آمریکا با طرحی موافقت کرد که بر اساس آن ۴۸۷ میلیون دلار به برنامه‌های موشکی رژیم صهیونیستی اختصاص داده شده است.

فارس: مجلس نمایندگان و سنای آمریکا با طرحی موافقت کرده که بر اساس آن ۴۸۷ میلیون دلار به برنامه‌های موشکی رژیم صهیونیستی اختصاص داده شده است.

مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب طرحی هزینه های دولت این کشور را تامین کرد تا به مذاکره کنندگان در کنگره برای کار بر روی طرح ۱.۱۵ تریلیون دلاری که قرار است جهت تامین هزینه برنامه های فدرال تا ماه سپتامبر اختصاص یابد، وقت بیشتری بدهد.

به گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، بر اساس طرح مذکور قرار است ۴۸۷ دلار برای برنامه‌های دفاع موشکی آمریکایی- اسرائیلی اختصاص داده شده است. البته در این بسته به نسبت سال ۲۰۱۵ مبلغ ۱۳۲ میلیون دلار کمتر از سال قبل به برنامه موشکی اسرائیل اختصاص یافته است.

در سال قبل ۶۱۹ میلیون دلار به برنامه «گنبد آهنین»، برنامه رهگیر دور برد «پیکان ۳» و میان برد «دیوید اسلینگ»   اختصاص یافته است.

قرار است اسرائیل مبلغ ۳.۱ میلیارد دلار کمک نظامی از آمریکا دریافت کند و قرار است دو طرف بر سر «تفاهم نامه» ۱۰ ساله جدید هم توافق کنند. تفاهم نامه جاری در سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد.

بر اساس طرح مصوب در مجلس نمایندگان آمریکا که با ۳۱۶ رای موافق در برابر ۱۱۳ رای مخالف به تصویب رسید، بودجه‌ مورد نیاز نهادهای دولتی تا پاییز سال آینده درنظرگرفته شده است. این طرح در سنا هم با ۶۵ رای مثبت در برابر ۳۳ رای منفی تصویب شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet