Print Friendly, PDF & Email
توافق هسته ای هنوز به روز اجرا نرسیده است. به رغم اینکه ایران تقریبا همه تعهدات خود را انجام داده، هنوز طرف غربی هیچ گام عملی برای تعلیق تحریم ها برنداشته است. نگرانی اصلی درون دولت اکنون این است که تعلیق تحریم ها در زمانی و به گونه ای انجام نشود که دولت بتواند در آستانه انتخابات از آن بهره برداری سیاسی کند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه ۵۹۸، سایت ایران هسته ای نوشت: شنیده ها حکایت از آن دارد که یک مقام عالی رتبه دولتی از اینکه نتوانسته توافق هسته ای را در سال ۲۰۱۴ نهایی کند، بسیار گله مند است.

«ایران هسته ای» اخیرا اطلاعات پراکنده ای دریافت کرده است در این باره که یکی از مقام های دولتی گفته توافق هسته ای می توانست در سال ۲۰۱۴ نهایی شود اما برخی عوامل مانع آن شده است.

این مقام دولتی، تاکید کرده است اگر این توافق در سال ۲۰۱۴ انجام می شد، دولت اکنون می توانست میوه های آن را بچیند.

مقصود این مقام دولتی احتمالا این است که دولت آماده بوده به میزانی کوتاه بیاید که توافق هسته ای یک سال زودتر انجام شود. به نظر می رسد این اظهارنظر بیشتر ناشی از شیوع این نگرانی درون دولت است که نتواند در آستانه انتخابات بهره را که مایل بوده از توافق هسته ای ببرد.

توافق هسته ای هنوز به روز اجرا نرسیده است. به رغم اینکه ایران تقریبا همه تعهدات خود را انجام داده، هنوز طرف غربی هیچ گام عملی برای تعلیق تحریم ها برنداشته است.

نگرانی اصلی درون دولت اکنون این است که تعلیق تحریم ها در زمانی و به گونه ای انجام نشود که دولت بتواند در آستانه انتخابات از آن بهره برداری سیاسی کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet