Print Friendly, PDF & Email

ما در آستانه این مذاکرات که بر محرمانه بودنش اصرار داریم در بالاترین سطح آن هم در سخنرانی علنی – سمنان – برجام را افتخار تاریخی اعلام کرده و منتقدین را منکوب می کنیم .
به گزارش مشرق، سعدالله زارعی طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: فرق ما با امریکا این است که دولت آمریکا درست چند ساعت قبل از مذاکرات محرمانه ! ظریف و کری به مصادره اموال ایران به بهانه یک قصه قدیمی اثبات نشده ، آن هم با استفاده از سطوح پایین حاکمیتی خود دست می زنند تا وزیر خارجه ما را منفعل کند.
ما در آستانه این مذاکرات که بر محرمانه بودنش اصرار داریم در بالاترین سطح آن هم در سخنرانی علنی – سمنان – برجام را افتخار تاریخی اعلام کرده و منتقدین را منکوب می کنیم .
در این میدان آمریکا که بشدت به برجام نیاز دارد تا با ان دشمن دیرین خود را مهار نماید ، با مصادره اموال ایران وانمود می کند که هیچ علاقه ای به برجام ندارد و ما که از برجام فقط انجام یکطرفه و خسارت بار ان نصیبمان شده است ، با تبلیغ دست آوردهای برجام که با حواس پنجگانه قابل درک نیست ، اعلام می کنیم که خیلی به برجام نیازمندیم !
کار به جایی می رسد که وزیر محترم امور خارجه در حالی که باید موضع قاطع کتبی در مواجهه با دست اندازی امریکا به اموال ملت مظلوم ایران بگیرد ، در پاسخ سوال خبرنگار صدا و سیمای ایران می گوید : ” دولت آمریکا می داند که ناچار است روزی این اموال را بازپس دهد . ” اما چگونه ؟
خدا و خلق خدا می دانند که از زمان توافق الجزایر در سال ۵۹ تا کنون این امریکا بوده که با حکم قضات لاهه و یا با حکم قضات خود ، همواره اموال ایران را برداشت کرده و تا کنون دلاری از ان را مسترد نکرده است ! …..
پا را جلو نهاده گرگ زمانه ما ….. ما دست خود را پیشش گشوده داریم ….. می غرد و شتابد تا برکند گلومان ….. ما نغمه خوان و حنجر سویش غنوده داریم ….. ای وای من چه سازم با چنگ آهنینش ….. او قصد جنگ و ما زو ابرو گشوده داریم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet