Print Friendly, PDF & Email

مجتبی سوئیزی : ریشه عملیات‌های تروریستی غرب علیه دانشمندان هسته ای ایران به شکل منظم، و با اشراف کامل سازمان‌های مخوف و جهنمی بین المللی و استکباری است.

پر واضح است که این اقدامات تروریستی با هماهنگی سازمان های اطلاعاتی غرب (“سیا”، “موساد” و “mi6”) و جاسوسی  “سازمان‌های اطلاع‌رسانی کشورهای عربی منطقه موسوم به کشورهای اعتدال نظیر “قطر” ،”امارات”، “عربستان”و “اردن” صورت می‌گیرد.
 
کشور “قطر” که یکی از متقاضیان گاز ایران از پارس جنوبی است در دهه اخیر جلسات منظم هماهنگی امنیتی” با کشور های عربی و سازمان “ناتو” دارد.
 
این جلسات با حضور ۵ کشور عربی خلیج فارس و کشور های عضو ناتو در کشور قطر و با هدف هماهنگی امنیتی برگزار می شود و باید متذکر شد که کشور سلطان نشین عمان تنها کشوری است که به این مسئله اعتراض داشته و در این جلسات شرکت نکرده است.

با کمال تأسف باید اظهار داشت که برخی مسئولین،بدون دقت و هوشمندی لازم – نظیر وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری کشور – در این سمینارها که تحت عنوان سمینارهای “علمی بین المللی” است، حاضر می‌شوند و جاسوس‌های اسرائیلی و سازمان اطلاع‌رسانی اردن با هماهنگی و به راحتی به جمع‌آوری اطلاعات از همراهان وزرا و مسئولین ما در این جلسات مبادرت دارند.

اما مسأله ای که سیستم امنیتی و نظارتی باید بیشتر به آن بپردازند و به آن توجه کنند، حضور برنامه ریزی شده بازرسان سازمان ملل در کشور است که اکثراً مرتبط با سازمان‌های جاسوسی بین المللی هستند و به ندرت بین آنها کسی پیدا می شود که با هدف کارِ کارشناسی محض به ایران آمده باشد.
 
این افراد که در حقیقت تخصص آنها جاسوسی است در سطح جهانی خرید و فروش می‌شوند  و اساسا دلیل آمدن آنها به ایران صرفا جاسوسی برای اسرائیل و سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس است و نظارت به تأسیسات هسته‌ای بهانه ای بیش نیست.

وقتی سازمانی به نام “علم و امنیت بین الملل”  Science and International Security  به رهبری یک صهیونیسم در واشنگتن به نام اختصاری SIS تأسیس می‌شود و یک ساعت و نیم قبل از اعلام گزارش آمانو این گزارش را در خروجی سایت خود منتشر می کند و این اقدام را ستایش می‌کند، این رابطه را چگونه می توات کتمان کرد.

این که آمانو گزارش را به یک روزنامه‌ای مثل نیویورک تایمز یا واشنگتن تایمز بدهد، تا سبقت خبری داشته باشند قابل توجیه است. ولی بنیادی مثل سازمان “امنیت و علم بین الملل” که مسئول آن یک صهیونیست یهودی است و هم مرتبط با دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل، آمریکایی و…. است و از این خبر آگاهی پیدا کرده و زودتر از شبکه های ماهواره ای در سایتش منتشر کند نشان از دست های پشت پرده در نظامات به ظاهر علمی در سطح بین الملل در راستای تأمین منافع صهیونیسم جهانی دارد.
 
در اظهارات و تحرکات ۵۰ روز قبل از ترور شهید احمدی روشن، سه نفر از نمایندگان کنگره آمریکا طی نامه ای به اوباما و در بند چهارم این مسئله ای را مطرح می‌نمایند که بایستی عملیات ایذایی سرّی بر علیه مسئولان تأسیسات ایران آغاز شود.
 
در ادامه این پروژه شوم، شبکه‌های غربی و استکباری مثل بی بی سی از این ترور به عنوان قتل هدفمند یاد می‌کنند. رسانه‌های اجیر شده غرب به نحوی این ترور را توضیح و تشریح می‌نمایند که مقتول در این حادثه متهم قلمداد شود و اینگونه حالت حق به جانب به خود می گیرند که دانشمند ایرانی گنهکار بوده و ترور این شخصیت علمی مشروعیت قانونی داشته است.

این حرکت نشان از آن دارد که غرب و آمران ترور می دانند چه می‌کنند و بالاتر این که یک هدف از پیش تعیین شده را دنبال می‌کنند و بدین طریق درصددند که خود را از این اقدامات مبرا کنند ولی باید بدانند که اقدامان شوم آنان بر هیچ کس پوشیده نیست و این ادعاهای آنان هیچ کمکی به تطهیر چهره پلید شان در سطح بین الملل نمی کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet