Print Friendly, PDF & Email
پخش زنده
آل خلیفه بحرین و شکار روحانیون شیعه

© AP Photo/ Hassan Ammar
جهان

دریافت لینک کوتاه
۰۳۰۱۰

اقدام اخیر ال خلیفه مبنی بر سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم خشم مردم بحرین را بیشتر ساخته است.

به گزارش منابع خبری، اقدام اخیر ال خلیفه مبنی بر سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم خشم مردم بحرین را بیشتر ساخته است.در همین رابطه به گفته خبرگزاری پارس نیوز، علیرضا رحیمی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس،  با محکوم کردن سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم از سوی رژیم آل خلیفه در بحرین،گفت: وقتی حرکت ناپخته سیاسی از سوی دولتی رخ می‌دهد، عواقب آن مستقیما به همان حکومت باز می‌گردد.وی تصریح کرد: سلب تابعیت این عالم بزرگ موجی از خشم را در میان ملت بحرین رقم زده که لحظه به لحظه بر آتش این خشم افزوده می‌شود.

آل خلیفه بر این تصور بوده که با سلب تابعیت وی می تواند به مشکل پایان داده و فضا را برای برخورد بیشتر مردم باز خواهد کرد، در حالیکه اقدام مذکور حکومت آل خلیفه را در جامعه بی ارزش ساخته است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران نیز اقدام حکومت بحرین در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم را «نشانه بلاهت» حاکمان بحرین خواند. آقای خامنه‌ای با اشاره به اینکه شیخ عیسی قاسم مخالفان حکومت را از «حرکات تند و مسلحانه» منع می‌کرد، اقدام اخیر دولت بحرین را «برداشتن مانع از مقابل جوانان حماسی و پرشور برای انجام هر اقدامی» توصیف کرد.دولت بحرین با متهم کردن شیخ عیسی قاسم به «تشویق فرقه‌گرایی و خشونت» در این کشور، از او سلب تابعیت کرده‌ است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet