Print Friendly, PDF & Email
/چنانچه اسرائیل دست به خطا بزند تمام سرزمین تحت اشغالش فتح خواهد شد/این واقعیت جدیدا شکل گرفته است
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروز موازنه قدرت به نفع مسلمانان و جهان اسلام در حال تغییر است.
جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز مسلمانان برای سی و هفتمین بار در حال پرده برداری و رونمایی از یک مظلومیت ۹۹ ساله در تاریخ هستند.

  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروز موازنه قدرت به نفع مسلمانان و جهان اسلام در حال تغییر است.

وی افزود: پیام ها، زمینه ها و تصاویر زیبایی از شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی مشاهده می شود، امروز نهرهای خروشان و جوشان مسلمانان در حال اتصال جوشان و خروشان به یکدیگر است.

سلامی ادامه داد: امواج پیوسته ای از فریاده های بلند مسلمانان در نقاطی که ممکن است و فریادهای خاموش مومنان در جایی که رژیم فرسوده و سرسپرده امکان خروش و فریاد مسلمانان را نمی دهند، علیه یک جنایت کهنه در تاریخ حیات بشر و به خصوص جهان اسلام در حال شکل گیری است.

وی گفت: امروز مسلمانان برای سی و هفتمین بار در حال پرده برداری و رونمایی از یک مظلومیت ۹۹ ساله در تاریخ هستند. در حال رونمایی از یک جنایت طولانی مدت که توسط تقاطع آرزو و استراتژی قدرتهای بزرگی همچون آمریکا و انگلیس و متحدان منطقه ای آنها بر ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین روا داشته شده است.

سلامی افزود: داستان غم انگیز محروم کردن یک ملت ریشه دار در تاریخ از سرزمین خود و کاشتن بذر یک رژیم تصنعی و جعلی که به تجارت جنایت در عالم مشغول است، ماجرا دقیقاً از یکصد سال پیش آغاز شد. از سال ۱۹۱۶ میلادی که انگلیس و فرانسه در یک قرارداد سری به نام «سایس پیکوت» با چشم انداز فروپاشی امپراتوری عثمانی به تقسیم جهام اسلام و دنیای عرب بین خود پرداختند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: انگلستان آن روز که بریتانیا نامیده می شد، فلسطین، اردن و بخش هایی از عراق را تحت تسلط و قیمومیت خود درآورد و فرانسه، لبنان، سوریه و بخش هایی از شمال عراق را تحت کنترل و اداره و استعمار خود درآورد و این واضح ترین و آشکارترین توطئه ای بود که جهان غرب برای تسلط بر هویت فرهنگی و استقلال سیاسی در پیش گرفت.

سردار سلامی گفت: این آغاز ماجراهای غم انگیز بعدی بود که جهان اسلام را از هویت خود تهی می کرد و ثروت های مادی و معنوی مسلمانان را توسط استعمار انگلیس، فرانسه و آمریکا میسر می ساخت.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: پس از آن بالفور نخست وزیر وقت انگلیس در سال ۱۹۱۷ اعلامیه تشکیل دولت صهیونیستی یهودی در فلسطین را صادر کرد. این آغاز ماجرای حیرت انگیز، شوم و هولناکی است که بر ملت فلسطین و بخش های دیگری از جهان اسلام گذشت.

سردار سلامی اظهار داشت: پس از اعلام این اعلامیه رئیس جمهور وقت آمریکا آن را تایید کرد و کنگره آمریکا را تصویب نمود این نشان می دهد رژیم صهیونیستی محصول مشترک سیاست های راهبردی آمریکا و انگلیس در جهان اسلام است. سیاست هایی که تحت تاثیر نقشه راه آن جهان اسلام باید عقب مانده، افسرده و وابسته به سیاست های آمریکا عمل می کرد.

وی گفت: پس از آن در ۱۹۲۲ انگلیس که قیومیت فلسطین را بر عهده گرفته بود فلسطین را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرد، بخش شرقی آن اردن به عنوان یک دولت تازه تاسیس و بخش غربی آن را در اختیار صهیونیست ها قرار داد.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: رژیم پیر انگلیس که همواره عامل اصلی مصیبت های جهان اسلام و حتی بشریت بوده است با تشکیل ارتش سری صهیونیست ها با عنوان «هاگانا» هسته های ترور را شکل داد. یهودیانی که در آن سرزمین مستقر بودند، حداکثر به ۸۰ هزار نفر در مقابل میلیون ها فلسطینی می رسیدند.

سردار سلامی ادامه داد: جوخه های ترور فلسطینی ها را ترور می کردند و همزمان اجازه مهاجرت یهودیان از سراسر جهان به فلسطین صادر شد به تدریج ترکیب جمعیتی فلسطین با آواره شدن فلسطینی ها از یک سو و غلبه جمیعت صهیونیست ها از سوی دیگر بر هم خورد تا سال ۱۹۴۸ صهیونیست ها با حاکمیت بر سازمان ملل اعلامیه رسمی حاکمیت دولت یهود بر سرزمین فلسطین را صادر کرد و ۱۱ دقیقه بعد از صدور این اعلامیه رئیس جمهور آمریکا رسما تاسیس دولت یهود در سرزمین فلسطین را تایید کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه رژیم پهلوی نیز اولی کسی بود که موجودیت این رژیم نحس را پذیرفت در سال ۱۹۴۸ به بعد که رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اضلاع هندسه منافع راهبردی آمریکا در جهان اسلام به شمار می رفت جنگ های متعددی بین اعراب و رژیم صهیونیستی که از طریق آمریکا حمایت می شد، صورت گرفت.

سردار سلامی اظهار داشت: در سال ۱۹۷۳ زمانی که رژیم های عرب تصمیم گرفتند با اسرائیل بجنگند و در ابتدا ابتکار عمل را دست گرفتند آمریکا با ارسال نیروهای نظامی موازنه را به نفع رژیم صهیونیستی برقرار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی ایالتی منفصل از ایالات آمریکا است که بر پهلوی مسلمانان فرو رفته است.

وی با اشاره به روند نگران کننده و ناامید کننده تسلط صهیونیست ها بر فلسطین پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت:همه روسای جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی به عنوان دوستی فراتر از پیوندهای راهبردی بلکه دوست و متحدی ایدئولوژیک یاد کردند و آن را به عنوان دارایی راهبردی خود تلقی کردند و این نقشه راهبردی خود را برای بر تسلط بر خاورمیانه طبق دوستی با اسرائیل تنظیم کردند.

سردار سلامی گفت: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اسرائیل بزرگترین ناو هواپیمابر آمریکا در جهان اسلام است که نه غرق می شود ونه به پرسنل آمریکایی نیازمند است.

ادامه دارد…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet