Print Friendly, PDF & Email

خبرگزاری فارس: حمایت آلمان از منافقین پیروی از سیاست استکباری نظام سلطه است

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: آلمان هنوز استقلال خود را پیدا نکرده است و از آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل پیروی می‌کند، به همین دلیل حمایت اخیر دولت این کشور از منافقین را باید در پیروی از سیاست استکباری نظام سلطه دید.

عبدالحمید نقره‌کار عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام اخیرا آلمان در محکوم‌کردن یک ایرانی به زندان به جرم جاسوسی از منافقین، گفت: به اعتقاد من این اقدام آلمان را باید در بعد وسیع‌تری از این نگاه کرد و آن‌هم بحث سیاست کلی استکبار است که آمریکا و صهیونیست‌ها آن را دنبال می‌کنند.

وی افزود: کشوری مانند آلمان که بعد از جنگ جهانی هنوز استقلال خود را پیدا نکرده است، امروز از آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل پیروی می‌کند، به همین دلیل است که گفته می‌شود اقدام اخیر آلمان در حمایت از منافقین را باید در پیروی از سیاست استکباری نظام سلطه دید.

این استاد دانشگاه افزود: خیلی از کشورهای اروپایی امروز آگاهانه یا ناخودآگاه سیاست‌های خصمانه آمریکا را پیگیری می‌کنند. در منطقه ما نیز سیاست‌های آمریکا کاملا مشخص است، که می‌توان به ایجاد خاورمیانه بزرگ اشاره کرد که آمریکا به منظور ایجاد بسترهای سیاسی، اجتماعی‌، فرهنگی و اقتصادی هم‌سو با منافع خود در منطقه خاورمیانه‌‌ آن طرح را مطرح کرده است.

نقره‌کار تصریح کرد: امروز فیلسوفان و بزرگان به این نتیجه رسیده‌اند که قرن آینده، قرن اسلام است، به همین دلیل استکبار قصد دارد با اسلام‌ستیزی در مقابل این ماجرا بایستد، به همین دلیل هم می‌بینیم از کشور غیرقانونی اسرائیل هم در منطقه حمایت می‌کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: غرب چون می‌بینید با منطق و علم نمی‌تواند با اسلام مبارزه کند، از طرفی امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت پیدا کرده و اسلام در کشورهای دیگر هم نفوذ کرده و در حال نفوذ است و غرب هم می‌داند که با اسلحه هم نمی‌تواند کاری را پیش ببرد و با اسلام مقابله کند، به همین دلیل این گروه‌های تروریستی را ایجاد کرده و امروز هم از آنها حمایت می‌کنند تا به واسطه آنها به اسلام ضربه بزنند. از طرفی هم جنگ‌های نیابتی را راه انداخته‌اند.

این استاد دانشگاه گفت: همانطور که گفته شد کشور آلمان مستقل نبوده و به استکبار وابسته است، به همین دلیل هرچه استکبار جهانی بگوید را انجام می‌دهد. به همین دلیل نمی‌شود از آلمان انتظار داشته باشیم که مستقل عمل کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet