Print Friendly, PDF & Email
«دولت اوباما هفته گذشته ضمن بیان اینکه این سه نفر در ایران مستقر هستند، آن ها را به اتهام کمک به انتقال پول و عاملان گروه القاعده از آسیای جنوبی به خاورمیانه، تحریم کرده بود.»

بهرام قاسمی ایران ادعای آمریکا را رد کرد/ اطلاعی از حضور تروریست‌ها نداریم

پایگاه شبکه خبری فاکس نیوز (Fox News) با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در رابطه با ادعای آمریکا مبنی بر استقرار سه نفر از اعضای ارشد گروهگ تروریستی القاعده در ایران پرداخته است.

 

وزارت خزانه داری آمریکا چندی پیش ضمن تحریم سه نفر از چهره های ارشد گروه تروریستی القاعده، مدعی شد که آن ها در ایران حضور دارند. این موضوع به دستاویزی برای رسانه های آمریکایی تبدیل شد تا مانند گذشته از ادعای ارتباط ایران با گروه های تروریستی مانند القاعده و داعش سخن به میان آورده و دولت آمریکا را به نادیده گرفتن تخلفات ایران و فعالیت های تروریستی تهران[!] متهم سازند.

 

در گزارش فاکس نیوز آمده است: «ایران ادعای واشنگتن مبنی بر استقرار سه نفر از چهره های ارشد القاعده در این کشور را رد کرد. بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران روز سه شنبه اعلام کرد که ایران “هیچ گونه اطلاعاتی درباره حضور این افراد در کشور ندارد.”

 

 

دولت اوباما هفته گذشته ضمن بیان اینکه این سه نفر در ایران مستقر هستند، آن ها ر%


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet