Print Friendly, PDF & Email

 شهدا شهیدی که بخاطر همسرش از "شب زفاف" گذشت +عکس
شهیدی که بخاطر همسرش از “شب زفاف” گذشت +عکس
علی یک هفته بود که ازدواج کرده بود و خانه مستقلی برایش گرفته بودیم. بعد از شهادت، همسرش گفت که…

 به گزارش گروه جهاد و مقاومت جام نیوز، حاج فیروز احمدی، رزمنده و دیدبان لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام درباره شهید علی برازنده پی گفت: تصمیم گرفتیم با هماهنگی انجام شده به خانواده شهید برازنده پی سری بزنیم که با استقبال گرم خانواده اش بخصوص مادرش روبرو شدیم.

 

بعد از گفتن مطالبی، وقتی مادر شهید درباره علی صبحت می کرد، از اسم نادر استفاده می کرد. پرسیدم: چرا نادر؟… گفت: اسم واقعی اش نادر است ولی به خاطره اینکه حضرت علی (ع) را خیلی دوست داشت، نام علی را برای خودش انتخاب کرد.

 

 

مادر شهید برازنده پی در ادامه می گفت: علی می خواست متاهل باشد چون در اسلام تاکید فراوانی به ازدواج شده بود. (حتی ما در جبهه خیلی این صبحت ها در میانمان مطرح می شد که آدم مجرد را زمین لعنت می کند. هر کسی ازدواج کرد، دینش کامل می شود.)

 

علی برای ازدواج قبل از عملیات مرخصی گرفته بود تا تشکیل خانواده بدهد ولی این قسمت صبحت مادرش جالب بود که می گفت: علی یک هفته بود که ازدواج کرده بود و خانه مستقلی برایش گرفته بودیم. بعد از شهادت، همسرش گفت که علی در این مدت جدای از من می خوابید و موقع خداحافظی گفت: اگر سالم برگشتم، زندگی را با هم شروع می کنیم. اینطوری بهتر است که اگر شهید شدم، شما برای ازدواج مشکلی نداشته باشید.

 

شهدای ما نمونه هایی بودند که هنوز برای ما هم که آنها را دیده بودیم، کارهایشان قابل باور نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet