Print Friendly, PDF & Email
آن چه پیش رو دارید، برش هایی است از آیین وداع با پیکر فرمانده «مرتضی» که ساعاتی قبل در مشهد مقدس برگزار شد
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، چهار روز قبل، هم زمان با «یوم الله» عرفه، یکی از سردارانِ مشهدی «لشکر فاطمیون» بال در بال ملائک گشود.
«مرتضی عطایی» که غالبا او را با نامِ جهادی «ابوعلی» می شناختند، چندین سال در خطوطِ مقدمِ جبهه‌ی «سوریه» حضور داشت و به قدری با رزمنده‌گان و مجاهدانِ «لشکر فاطمیون» درآمیخته شده بود که بسیاری از آشنایانِ چند سالِ اخیرش، حدس هم نمی زدند، او ایرانی باشد.
نامِ و یاد «مرتضی عطایی»(چه در زمانِ حیاتش و چه در این چند روزه ی پس از شهادتش) پیوندی عمیق و ناگسستنی با «مصطفی صدرزاده» دارد. سرداری که فرماندهی «تیپ عمار» توسط «ابوحامد»(بنیان‌گذار افسانه ای «لشکر فاطمیون)، به او سپرده شد و حدود یازده ماه قبل، در «عملیات محرم» با خون خویش وضو گرفت. «مرتضی» جانشینِ او بود. بچه های «تیپ عمار» غالبا می دانستند که این دو با یکدیگر عهد و قراری دارند که قطعا تحقق خواهد یافت و سرانجام، شد آن چه شد.

آن چه پیش رو دارید، برش هایی است از آیین وداع با پیکر فرمانده «مرتضی» که ساعاتی قبل در مشهد مقدس برگزار شد. فردا، پیکر پاک این فرمانده ی شهید، پس از بیعت و عرض ادب به محضر حضرت سلطان، «ثامن الحجج»(صلوات الله علیه)، به سوی مدفن ده ها تن از هم رزمانش تشییع  و تا روز قیام مولایش، در «بهشت رضا» به امانت سپرده خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet