Print Friendly, PDF & Email

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: جبهه مقاومت به زودی شکست سنگینی را به تروریست‌ها تحمیل می‌کند و آمریکا آن را پذیرفته است.

 علی شادمانی عصر امروز در مراسم یادواره فرماندهان و ۱۴ شهید روستای قلعه قباد نهاوند در مسجد جامع این روستا اظهار داشت: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و حامیان منطقه‌ای آنها به تکاپو افتاده‌اند تا تروریست‌های مورد حمایت خود را در عراق و سوریه نجات دهند.

وی افزود: این دشمنان خبیث و ضد مسلمانان و شیعیان در منطقه به تکاپو افتاده‌اند و از تمامی ابزارهای خود شامل کمک مالی تسلیحاتی تا کشاندن ماجرا به شورای امنیت و حقوق بشر استفاده کردند تا تروریست‌ها را از شکست نجات دهند.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: به لطف خدا و جوانان عضو جبهه مقاومت به زودی خبر شکست و فروپاشی آنها را خواهیم شنید تا آمریکایی‌ها بفهمند با چه کسانی طرف هستند.

شادمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منافع آمریکا در منطقه را به‌ خطر انداخته است، اظهار داشت: ما اجازه قدرت‌نمایی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، انگلستان خبیث، آمریکای جنایتکار و عربستان حامی تروریست را در منطقه خاورمیانه و آب‌های خلیج فارس نداده و منافع آنها را زیر چکمه‌های نیروهای مسلح ایران و مشت‌های آهنین مردم خرد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: به فرموده بزرگان انقلاب و دین شهدای عزیز پرچم، چراغ و نقشه‌راه برای ما و آیندگان هستند که باید با قدرت و تکیه بر نسل جوان ادامه دهنده راه آنها باشیم.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهادت در راه خدا مهمترین عامل پیروزی در طول تاریخ و انقلاب اسلامی بوده و این موضوعی است که نقطه عطف آن در واقعه عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر مشاهده می‌شود.

شادمانی اظهار داشت: یادواره شهدا را با این دیدگاه برگزار کنید که مهمترین هدف و پیام آن برای جوانان شناساندن راه و مرام شهدا در پرتو فرهنگ عاشورا و هدایت‌گری‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب و بیم‌آفرینی و ناامیدی برای دشمنان باشد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری یادواره‌ها باید دشمن‌شناسی و ایجاد امید و نشاط و خودباوری در بین نسل جدید و دهه سوم انقلاب باشد زیرا دشمن‌شناسی موضوعی است که ما باید ضمن توجه به آن شاخص‌های مورد نظر  را در شرایط کنونی جامعه براساس آیات قرآن کریم شناسایی و ارزیابی کنیم.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: از دوران صدر اسلام تاکنون چهار دسته کفار، شیاطین، منافقین و یهود از اهل کتاب دشمنان مسلمانان وجامعه اسلامی بوده‌اند ولی در حال حاضر جمهوری اسلامی با هر چهار گروه در منطقه و جبهه مقاومت مبارزه می‌کند.

شادمانی با اشاره به ماموریت خود در ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مسئولیت بنده به گونه‌ای است که با نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در ارتباط هستم و در این میان جوانان کشور در زمینه صنایع دفاعی و نظامی به فن‌آوری و دستاوردهایی رسیده‌اند که آمریکا و اسرائیل خواب آن را هم نمی‌بینند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet