دسته‌بندی نشده
Print Friendly, PDF & Email

مطمئنا اگر ازدواج نکرده اید در رویاهایتان دنبال شوهری می گردید که خیلی خوب و مهربان است و اگر ازدواج کرده اید حاضرید حتی شده با کف بینی و فال گیری و وعده های پوچ شوهر شما هر روز بهتر و ایده آل تر شود.

ویژگیهای افراد مختلف متفاوت است و همه انسانها ابراز محبت و خوب  بودن شان کانالهای مختلفی دارد. یکی از خود احساسات نشان می دهد و دیگری عمل گراست. ما ویژگیهایی را در زیر عنوان می کنیم، اگر شوهر شما دارای این خصوصیات بود، بدانید شما با بهترین مرد روی زمین ازدواج کرده اید. این ویژگیها عبارتند از:

۱٫ از اینکه شوهر شماست خیلی خوشحال است. از میان همه نقش هایی که در زندگی اش دارد، نقش موردعلاقه اش شوهر شما بودن است.
۲٫ وفادار است. حتی با اینکه ممکن است گاهی وسوسه شود ولی بخاطر ارزشی که برای شما و تعهدی که به رابطه تان دارد، هیچوقت به شما خیانت نمی کند.
۳٫ از اهداف و آرزوهایتان حمایت می کند. او باور دارد که شما می توانید به اهدافتان برسید و برای رسیدن شما به اهدافتان فداکاری می کند.
۴٫عاشق خنده هایتان است. شنیدن خنده هایتان او را غرق در لذت می کند چون خیلی دوست دارد که همیشه شما را شاد و خندان ببیند. هر کاری از دستش بربیاید برای خندیدن شما انجام می دهد.
مردی حساس و لطیف که حواسش به حال و هوای  همسر هست و اگر هوای حوصله خانم خانه ابری شد، سراغ او می رود و از او دلجویی می کند
۵٫ ظرف ها را می شوید. او در کارهای خانه به شما کمک می کند چون می داند باید در همه کاری با هم همکاری داشته باشید.
۶٫ به دنبال پورنوگرافی نیست. همسر شما می داند که پورنوگرافی این قدرت را دارد که رابطه شما را خراب کند به همین دلیل هیچوقت به دنبال آن نیست.
۷٫ فیلم مورد علاقه شما را نگاه می کند.با اینکه ممکن است از آن فیلم خوشش نیاید ولی گاهی اوقات بخاطر شما فداکاری می کند.
۸٫ به شما اولویت می دهد. برای او شما قبل از بچه ها و کارش هستید. برای او همسرش اولویت اول زندگی اش است.
۹٫ نظر شما را می پرسد. نظرات و افکار شما برای او مهم است. به همین دلیل همیشه در تصمیم گیری هایش از نظرات شما استفاده می کند.
۱۰٫به شما احترام می گذارد. برای نظر های شما ارزش قائل است؛ قبل از هر تصمیم اساسی ای، نظر شما را می پرسد و با تک روی سعی نمی کند حرف خودش را به کرسی بنشاند.
۱۱٫ با شما وقت می گذراند. شما فرد موردعلاقه او برای وقت گذراندن هستید و به همین دلیل دوست دارد تا جایی که می تواند زمانش را با شما سپری کند.
۱۲٫ شما را برای قرار ملاقات هایی عاشقانه بیرون می برد.حتی با اینکه ازدواج کرده اید ولی نمی گذارد عشق و رفتارهای عاشقانه از زندگی تان محو شود.
۱۳٫ ضعف های شما را می پذیرد.او می فهمد که شما کامل نیستید و هیچ مشکلی با این مسئله ندارد. می داند که یک آدم بی عیب و نقص نیستید اما شما را همان طور که هستید دوست دارد و با دیگران مقایسه تان نمی کند.
۱۴٫ عذرخواهی می کند .همچنین می داند که او هم کامل نیست و مسئولیت اشتباهاتش را می پذیرد.
۱۵٫از شما محافظت می کند. هر اتفاقی هم که بیفتد برای مراقبت از شما همیشه آماده است و حواسش هست که امنیت ذهنی، جسمی و احساسی داشته باشید.
۱۶٫دوست شماست.او نه تنها شوهر شما بلکه بهترین دوستتان است. کمکتان می کند بهترین زن و همسر دنیا باشید. شما می خواهید برای او بهترینِ خودتان باشید و او برای این هدف به شما کمک می کند.
۱۷٫ اهل سازش است و به خاطر منافع مشترک تان کوتاه می آید. او گذشت های شما را می بیند و برای کم کردن فشار روی شما و ارتباط  تان، گاهی از خواسته هایش می گذرد.
۱۸٫ به احساسات و نگرانی های شما گوش می کند و بدون نصیحت کردن یا رنجیدن، برای درک کردن شان تلاش می کند.
به دنبال پورنوگرافی نیست. همسر شما می داند که پورنوگرافی این قدرت را دارد که رابطه شما را خراب کند به همین دلیل هیچوقت به دنبال آن نیست
۱۹٫ می دانید او شما را همان طور که هستید دوست دارد و حتی اگر هزار زن قدرتمند تر و داناتر از شما مقابلش ظاهر شوند،  باز هم شما را انتخاب می کند. این حس به شما اعتماد به نفس می دهد و نمی گذارد که با حسادت، ترس ها و بی اعتمادی های بی مورد یا احساس ناامنی، زندگی مشترک تان را خراب کنید.
۲۰٫ مردی ایده ال است که در  مهمانی شمع مجلس باشد و بتواند با شوخی ها و جوک گفتن هایش همه را بخنداند و با حرف ها و خاطره گفتن هایش باعث خنده و شادی دیگران شود خوش شان می آید.
۲۱٫ او می تواند لاستیک خودرو را خودش عوض کند، توانایی اش را دارد که در مواقع ضرورت در خانه را بشکنند و خلاصه از پس خرده کاری های فنی خانه، خودشان برمی آیند.
۲۲٫ مردی حساس و لطیف که حواسش به حال و هوای  همسر هست و اگر هوای حوصله خانم خانه ابری شد، سراغ او می رود و از او دلجویی می کند.
۲۳- مرد خانواده دوستی که بین رابطه با خانواده خودشان و همسرشان تعادل برقرار می کند و هر روز به مادرش زنگ می زند.
ویژگیهای ظاهری مرد ایده آل از نظر زنان
گرچه بسیاری از مردها خانم ها را سخت پسند و عجیب و غریب معرفی می کنند اماخانم ها معیارهای نسبتا مشخصی از مردایده آل در ذهن شان دارند و بر اساس آن معیارها به یک خواستگار جواب مثبت یا منفی می دهند.
۱٫  خانواده دوست است.
۲٫ نسبت به حال خوب و بد همسرش حساس است.
۳٫ خوش پوش است.
۴٫ لب به سیگار نمی زند.
۵٫زبر و زرنگ است و می تواند در ۱۷ دقیقه حاضر شود.
۶٫پول دربیار است و درآمدش از همسرش بیشتر است.
۷٫ قدش ۱۸۲ سانتی متر و البته عضلانی، به روز و اهل ورزش است.
۸٫ اهل دوستت دارم گفتن است اما نه همیشه و بی جهت.
۹٫خنده رو و اهل جوک گفتن است.
۱۰٫ چشم قهوه ای با موهای کوتاه تیره دارد.
۱۱٫ فوتبال بین حرفه ای است.
۱۲٫  دست فرمانش خوب است.
۱۳٫ شنا بلد است.
۱۴٫ می تواند دوچرخه براند.
۱۵٫ از پس عوض کردن لاستیک ماشین برمی آید.
۱۶٫ مرتب به مادرش زنگ می زند.

منبع:تبیان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet