Print Friendly, PDF & Email
نوری‌زاده: آیت‌الله خمینی دشمن اسرائیل بود و در این زمینه جزء روحانیونی بود که از سالهای پیش از انقلاب نیز اطلاعیه می داد و حتی آقای کاشانی را تشویق می کرد که در مورد فلسطین موضع بگیرد.
یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، پایبندی بر اصول اولیه ای است که از سال ۵۷ تا کنون توسط امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای پیگیری شده است.

 

امام خمینی به عنوان بنیانگذار انقلاب ایران، یکی از شخصیت هایی است که دوست و دشمن از ذکاوت و زیرکی ایشان به نیکی یاد می کنند.

 

برای نمونه در یکی از شبکه های ماهواره ای که همواره به دنبال دشمنی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، وقتی کارشناسان برنامه به تحلیل شخصیت سیاسی امام خمینی(ره) می پردازند، از ایشان با تعابیر قابل توجهی یاد می کنند.

 

در ابتدا یکی از کارشناسان برنامه اظهار می کند: از آغاز آمریکا ستیزی را در افکار و رساله های آقای خمینی میشد تشخیص داد.

 

در ادامه نوری زاده به روحیه ضد اسرائیلی امام خمینی اشاره می کند و می گوید: آقای خمینی دشمن اسرائیل بود و در این زمینه جزء روحانیونی بود که از سالهای پیش از انقلاب نیز اطلاعیه می داد و حتی آقای کاشانی را تشویق می کرد که در مورد فلسطین موضع بگیرد.

 

در پایان یکی دیگر از کارشناسان برنامه امام خمینی را فرد بسیار زیرک و هوشمندی می داند. هرچند این کارشناس سیاسی سخنان خود را با این ادعای نادرست پیش می برد که امام خمینی با طرفهای غربی به مذاکره پرداخت ولی در ادامه بیان می کند که: هرچند امام خمینی استفاده حداکثر را از امکانات سیاسی و نفوذ سیاسی آمریکا در صحنه سیاسی ایران برد، ولی در نهایت همان را انجام داد که همیشه در فکرش بود.

 

وی می افزاید: من فکر نمی کنم مسأله دشمنی آقای خمینی با کمونیسم باعث می شد که به آمریکا نزدیک شود.

 

گفتنی است بیان این سخنان در شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب که در جهت براندازی نظام ایران گام برمی دارند، نشان از برجستگی خاص ویژگی های رهبران جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

دانلود فیلم

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet