Print Friendly, PDF & Email
تکرار مواضع شگفت انگیز ایام انتخابات توسط رییس جمهور منتخب آمریکا
دونالد ترامپ در گفتگو با برنامه شصت دقیقه شبکه سی بی اس در پاسخ به سئوال مجری که پرسید آیا واقعا مرز آمریکا و مکزیک دیوار می کشید گفت پاسخ من مثبت است. وی افزود: ساختن دیوار، ساخت و سازی است که من در آن مهارت دارم.

 

دونالد ترامپ در گفتگو با برنامه شصت دقیقه شبکه سی بی اس در پاسخ به سئوال مجری که پرسید آیا واقعا مرز آمریکا و مکزیک دیوار می کشید گفت پاسخ من مثبت است.
ترامپ ادامه داد: این مانع که بخشی از وعده‌های انتخاباتی من بوده است شامل دیوار و فنس (حصار) خواهد بود.
وی افزود: ساختن دیوار، ساخت و سازی است که من در آن مهارت دارم.

ترامپ در مصاحبه‌ای که مشروح آن امشب منتشر می‌شود، در برنامه ۶۰ دقیقه شبکه «سی‌بی‌اس»، گفت: «کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که افرادی را که بزهکار هستند یا سابقه جنایی دارند، عضو گروه‌های بزهکار هستند، قاچاقچی مواد مخدر هستند، که تعدادشان هم زیاد است، شاید دو میلیون یا حتی سه میلیون نفر باشند، را از کشور بیرون بیاندازیم یا زندانی‌شان کنیم.»

ترامپ افزود: «ما آن‌ها را از کشور بیرون می‌اندازیم، چون غیرقانونی اینجا هستند.»

وی گفت پس از آنکه مرزها «امن شد» و «اوضاع به حالت عادی بازگشت»، دولت او در مورد اینکه باید چه رفتاری با بقیه مهاجران غیرقانونی صورت گیرد، تصمیم‌گیری می‌کند.

ترامپ البته پیش از انتخاب وعده داده بود که یک «نیروی اخراج» ایجاد کند که وظیفه‌اش یافتن و بیرون کردن یازده میلیون پناهجوی غیرقانونی است. به نظر می‌رسد وی فعلا از ایده اخراج دسته‌جمعی تمام پناهجویان غیرقانونی عقب‌نشینی کرده است.

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه‌اش در پاسخ به این سوال که آیا واقعا قصد دارد به وعده‌اش مبنی بر ساخت دیوار در مرز مکزیک عمل کند یا نه، گفت: «بله.»

وی گفت ممکن است بخش‌هایی از این مانع مرزی، به جای دیوار، فنس باشد، اما به هر حال قرار است در مرز از ورود پناهجویان و قاچاقچیان مواد مخدر جلوگیری شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet