Print Friendly, PDF & Email

 

بنا برگزارشی که توسط Strategy Analytics منتشر شده، در سه ماهه سوم سال جاری اپل توانسته به ۸٫۵ میلیارد دلار سود عملیاتی در بخش اسمارت فون ها دست یابد.

  سود عملیاتی این صنعت در مجموع از ماه ژوییه تا پایان سپتامبر ۹٫۴ میلیارد دلار بوده است.

این ارقام بدین معنی است که اپل به تنهایی مسئول بیش از ۹۰% سودعملیاتی صنعت جهانی اسمارت فون ها در سه ماهه سوم بوده است.

رتبه های بعد از اپل با افت فاحشی در میزان درآمد همراه هستند. هوآوی با سود عملیاتی ۲۰۰ میلیون دلاری در بخش اسمارت فون ها در این سه ماهه (که ۲٫۴% سود عملیاتی کل را شامل می شود) در رتبه دوم قرار دارد؛ Vivo و Oppo در کنار “دیگر کمپانی ها” در مقام سوم قرار گرفته اند که هر یک با کسب سود عملیاتی ۲۰۰ میلیون دلاری در بخش گوشی های موبایل در طی سه ماهه مذکور توانسته اند ۲٫۲% از سهم کل را به خود اختصاص دهند.

اپل از ماه ژوئن تا سپتامبر موفق به فروش تعدادی باورنکردنی از آیفون شده است. این کمپانی توانست با گزارش فروش ۴۵٫۵ میلیون گوشی در این مدت تخمین های پیشین وال استریت در خصوص فروش را پشت سر گذارد. با توجه به افزایش میزان فضای ذخیره در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به ۲۵۶ گیگابایت، میانگین قیمت عرضه این گوشی ها نیز به بیش از ۶۰۰ دلار افزایش یافت.

در آخرین سه ماهه سال، اپل موفق شد در ۳۳ بازار از ۴۰ بازاری که در آن فعال است میزان فروش خود را افزایش دهد.

تابناک نوشت: فقط در چین، که یکی از مهمترین بازارها برای اپل است، این کمپانی با افت ۳۰ درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته سه ماهه ی سخت و دشواری را پشت سر گذاشت .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet