Print Friendly, PDF & Email

اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی در خصوص “ایران” که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ۲۴ ساعت اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

مانیتورینگ 1527 رهبران ایران، روسیه، سوریه و حزب‌الله در جشن کریسمس حلب، اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی در خصوص “ایران” که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ۲۴ ساعت اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

صدای آمریکا: بنا به آمارهای بانک مرکزی، حجم بدهی‌های خارجی ایران بیش از ۱۰ هزار میلیون دلار است که با دلار چهار هزار تومانی، رقمی معادل ۴۰ هزار میلیارد تومان خواهد شد.

بی‌بی‌سی/ مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران خواستار عقیم‌سازی زنان کارتن‌خواب و روسپی شده و گفته: «باید با پروژه قانع کردن زنان کارتن‌خواب، عقیم‌سازی صورت گیرد تا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.»
بر اساس آمارهای منتشر شده در رسانه‌های ایران، از میان ۲۰ هزار بی‌خانمان تهران، حدود سه هزار نفر “زن” هستند.
بحث عقیم‌سازی زنان کارتن خواب نخستین بار در توییتی منتسب به “شهیندخت مولاوردی” معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری مطرح شد.

شبکه من و تو: انکار وجود بی‌خانمان در پایتخت توسط استاندار تهران در شرایطی است که دو هفته پیش فاطمه دانشور، عضو شورای شهر تهران رسما اعلام کرد دو هزار کارتن خواب و بی‌خانمان شناسایی شده که مجبور به تن فروشی و فرزند فروشی هستند.

بی‌بی‌سی/ رئیس سازمان حج و زیارت ایران گفت: “برخلاف خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر ارائه دعوتنامه عربستان برای شرکت ایران در مراسم حج امسال، هیچ دعوتنامه‌ای به‌دست ما نرسیده است.”

وبسایت کلمه: به نظر می‌رسد تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده هاشمی تمام سخنان خود را به حمایت از روحانی و یادآوری دوران احمدی نژاد سپری خواهد کرد. او تمام تجربه سیاسی خود را به کار خواهد بست تا اصول‌گرایان به قدرت نرسند.

دیگربان: حیدر مصلحی خبر داده «طبق اطلاعات بدست آمده طی یک ماه آینده یک نوار دیگر از سید مهدی هاشمی و تیم او منتشر خواهد شد که به طور حتم برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای آن انجام شده است.»

توییتر/ مسعود بهنود: می‌فرماید چرا همه چیز را از روحانی می‌خواهند، مگر دست اوست. می‌گویم مردم حق دارند. به او رای داده اند و قانون هم می‌گوید از او بخواه. تمام.

پایگاه امریکایی”یواس‌ای تودی” از قانون موسوم به «پاسخگویی جهانی حقوق بشر مگنیتسکی» مصوب کنگره، با تعبیر “زرادخانه ترامپ علیه ایران” یاد کرد که نام افرادی در حاکمیت ایران را به فهرست تحریم می‌افزاید.

کیهان لندن: سال نو میلادی در حالی در شهرک عزیزیه در شرق حلب آغاز شد که ماموران و مبلغان وابسته به دولت، بنرهایی از پوتین، [آیت الله]خامنه‌ای، اسد و نصرالله را به در و دیوار نصب کرده بودند.

جشن سال نو ۲۰۱۷ در شهرک عزیزیه حلب در سوریه

رادیو فردا: اوباما در آخرین پیام تبریک سال نو به عنوان رئیس‌جمهوری، دستاورد‌های دوران هشت ساله دولتش را مایه «قدرتمندتر شدن» ایالات متحده خواند. اوباما ضمن اشاره به آمار اشتغال، خدمات درمانی و دستاوردهای سیاست خارجی دولتش از توافق هسته‌ای با ایران هم به عنوان یکی از موارد موفقیت دوران ریاست‌جمهوری‌اش نام برد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet