Print Friendly, PDF & Email

 

«دشمن مشترک ما داعش و ایران است و ما در سال های آینده در کنار هم برای رسیدن به اهدافمان تلاش خواهیم کرد.»
ملک سلمان خیانت بزرگ سعودی‌ها برای ضربه زدن به ایرانخیانت سعودی ها به آرمان فلسطین و دوستی آل سعود با رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به ایران، مورد توجه پایگاه آمریکایی “الگماینر” (algemeiner) قرار گرفته است.

 

این پایگاه آمریکایی در گزارشی تحت عنوان “یک روزنامه نگار سعودی خطاب به فلسطینی ها می گوید: مقاومت مسلحانه برابر اسرائیل بی فایده است؛ جهان عرب دیگر علاقه ای به آرمان شما ندارد.” به انعکاس یادداشت یک روزنامه نگار سعودی پرداخته است.

 

در ابتدای این گزارش آمده است: «آرمان فلسطین دیگر یک اولویت برای جهان عرب نیست؛ این موضوعی است که یک روزنامه نگار سعودی با انتشار مقاله ای به آن پرداخته است.

 

او می گوید آنچه فلسطینی ها باید بدانند این است که جهان عرب دیگر جهان عرب گذشته نیست؛ اکنون مبارزه با تروریست های افراطی نگرانی بزرگی ایجاد کرده و خواب را از چشم اعراب ربوده است.»

 

گفتنی است در این مقاله که در “الجزیره” منتشر شده است، مقاومت فلسطین مقابل اسرائیل بمنزله “خودکشی” خوانده شده و عنوان شده است که تنها جاهلان می توانند این شیوه را بپذیرند.

 

این پایگاه آمریکایی در ادامه می نویسد: «در سال های اخیر اسرائیل به آرامی روابط خود با محور سنی-عربی در خاورمیانه از جله عربستان سعودی را گسترش داده است.

 

بنیامین نتانیاهو در سخنرانی ماه سپتامبر خود در مجمع عمومی سازمان ملل عنوان کرد که بسیاری از کشورهای منطقه دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی دانند. آن ها دریافته اند که اسرائیل متحدشان است؛ دشمن مشترک ما داعش و ایران است و ما در سال های آینده در کنار هم برای رسیدن به اهدافمان تلاش خواهیم کرد.»

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet