Print Friendly, PDF & Email
اندیشکده شورای آتلانتیک؛
موگرینی: ما سخت تر از آمریکا ایران را تحریم می کنیم
تحریم‌های غیرهسته‌ای اتحادیه اروپا علیه ایران پابرجاست، حتی در برخی موارد تحریم های ما شدیدتر از تحریم‌های آمریکاست. حفظ برجام و تعهد واشنگتن به اجرای کامل آن برای من اولویت دارد؛ این توافقنامه به جامعه بین‌الملل تعلق دارد.
موگرینی موگرینی: ما سخت تر از آمریکا ایران را تحریم می کنیم، اندیشکده شورای آتلانتیک در گزارشی به صحبت های اخیر مسئول سیاست های خارجه اتحادیه اروپا پرداخت و نوشت: ما و کشورهای امضا کننده توافق هسته ای باید به توافق برجام پای بند باشیم.

 

وی در صحبت های خود به لزوم پای بندی مقامات کشورها به توافق برجام اشاره کرد و نوشت: این توافق موجب کند شدن برنامه هسته ای ایران شده است و من باید به دولت ترامپ که بدنبال این است که از ساخت بمب اتمی ایران جلوگیری کند بگویم که توافق برجام صد در صد رعایت شده است.

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه افزود: تحریم‌های غیرهسته‌ای اتحادیه اروپا علیه ایران پابرجاست، حتی در برخی موارد تحریم های ما شدیدتر از تحریم‌های آمریکاست. حفظ برجام و تعهد واشنگتن به اجرای کامل آن برای من اولویت دارد؛ این توافقنامه به جامعه بین الملل تعلق دارد.

 

ما و آمریکا نسبت به اقداماتی که به برنامه هسته‌ای ایران ارتباط ندارند مانند آزمایش‌های موشکی نگرانیم؛ ولی اروپا احساس می‌کند که در تماس با ایران منافع و مسئولیت دارد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet