Print Friendly, PDF & Email

 

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج ‌فارس۲» بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مطرح دنیا پیدا کرد.
نبرد خلیج ‌فارس2 تحقیر آمریکا توسط ایران/ بازتاب جهانی یک محصول ایرانی +عکسرسانه‌هایی چون سی‌ان‌ان، راشاتودی، یاهو، رویترز و… اخبار و گزارش‌های مختلفی درباره «تحقیر شدن آمریکا توسط ایران» در یک انیمیشن سینمایی منتشر کردند.

انیمیشن «نبرد خلیج ‌فارس۲» به کارگردانی فرهاد عظیما و محصول یک گروه خودجوش و مردمی است که بدون حمایت‌های دولتی یا ارگانی ساخته شده و از این هفته در سینماهای کشور به نمایش در خواهد آمد.

فرهاد عظیما، کارگردان «نبرد خلیج ‌فارس۲» درباره بازتاب‌های بین الملل این اثر گفت: خبرگزاری رویترز، ضمن گفت‌وگو با من نوشت که این انیمیشن نشان می‌دهد که اگر جنگی بین ایران و آمریکا در بگیرد، ایران خلیج ‌فارس را تبدیل به آکواریوم ناوگان جنگی آمریکا خواهد کرد.

همچنین یکی از سایت‌های خبری چین تیتر یک خود را این‌گونه به «نبرد خلیج ‌فارس۲» اختصاص داد که «ایران حمله بزرگ آمریکا را با شکست بدرقه می‌کند» و سایت دیگری نوشته بود: «ایران، بارانی از موشک ضدکشتی را حواله آمریکا خواهد کرد.»

 

همچنین خبرگزاری روسی راشاتودی در گزارش خود درباره انیمیشن «نبرد خلیج ‌فارس۲» ضمن اشاره به اینکه این اثر قدرت صنعت انیمیشن در ایران را نشان می‌دهد، نوشت که انیمیشن مذکور به ترامپ جنگ‌طلب، قدرت ایران را نشان می‌دهد. یکی از نشریات آمریکایی نیز نوشت که ایران در این انیمیشن آمریکا را تحقیر می‌کند.

وی افزود: نکته قابل تأمل که گویای نفوذ و محبوبیت ایران در جهان است، اینکه خبر مربوط به «نبرد خلیج‌ فارس۲» در راشوتودی، تعداد لایک‌ها ۱۰ برابر بیشتر از مخالفان است. همچنین برخی از مرورگرهای فضای مجازی مثل یاهو و smn نیز خبر این انیمیشن را منتشر کردند.

 

کارگردان «نبرد خلیج ‌فارس۲» مشهد مقدس را شروع اکران این اثر نامید و گفت: از همین هفته، این اثر روی پرده سینماهای مشهد خواهد رفت و سپس در تهران و سایر شهرهای کشور هم اکران خواهد شد.

 

 

عظیما از حمایت‌های گسترده مردمی از این اثر خبر داد و گفت: هر چند که «نبرد خلیج‌‌فارس۲» بدون حمایت‌های دولتی و ارگانی ساخته شده است، به طوری که می‌توان این کار را در گینس به عنوان انیمیشنی که با کمترین امکانات و حداقل نیروی انسانی ساخته شد، ثبت کرد، اما برخی از مردم به ما اعلام کردند که حاضر هستند برای حمایت از این انیمیشن، هزینه کنند.
وی تصریح کرد: این اثر، یک قدم کوچک برای گروه ما و یک جهش بزرگ برای صنعت انیمیشن ایران است. بدون تردید استقبال مردم از «نبرد خلیج ‌فارس۲» معنایی فراتر از فروش یک فیلم خواهد داشت. مردم با حضور گسترده در سینماهای نمایش‌دهنده این انیمیشن هم از صنعت انیمیشن کشورمان حمایت می‌کنند و هم برای دشمنان خودشان خط و نشان خواهند کشید./ کیهان

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet