Print Friendly, PDF & Email

بسم الله الرحمن الرحیم
ذائقه سازی ابزار قتل عام خاموش بشریت
یکی از بلاهای خانمان سوز فرهنگ مدرنیته که در جهت حاکمیت بخشیدن نظام سلطه در سطح جهان بسیار موثر است. تبیین،ترویج، تکثیر، تبلیغ و در نهایت نهادینه کردن فرهنگ ذائقه سازی است. این حرکت فرهنگی به قدری توانمند و حرفه ای عمل می کند که غیر مستقیم مورد پذیرش همگان قرار می گیرد .بدون اینکه متوجه زهر کشنده آن بشود.و امروز کمتر کسی است که دراین مرگ خاموش توجه به غفلت فردی و عمومی داشته باشد! تا برسد به کمترین اعتراض!.
و جالب اینکه بشر در این فرهنگ دائم درحال مرگ و میر و نابودی است ،اما به لحاظ ماهیت این فرهنگ باز فرارش ،با سرعت به سمت همان فرهنگ است.!
فرهنگ مدرنیته ،متأسفانه با تحمیل ذائقه سازی، تصمیم گیری در مقیاس فردی و اجتماعی همه شئون بشر را ،دراختیار گرفته و با به کاری گیری رسانه در ابعاد گونا گون و بسیار متعدد ،همه لحظه های انسانها را مدیریت می کند. ذائقه سازی ؛یعنی فرصت ندادن به بشر برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در جهت سعادت و کمال واقعی خویش،‏ و فرصت سوزی، از توجه به استعدادهای جانشینی خداوند و نیروهای نا محدودش در کسب کمالات معنوی و ملکوتی. چون با رسانه های فوق العاده قوی و پر قدرت و برنامه های پر زرق و برق دیگران، یعنی ؛حاکمان نظام ستمگر سلطه برای بشر تصمیم می گیرند.
در این فرهنگ ،انسان فرصت پیدا نمی کند به ابدیت خویش، مرگ و عالم پس از مرگ نگاهی داشته باشد.
در این فرهنگ آداب، رسوم، اعتقادات، ادیان، مذاهب، فرهنگ، اقتصاد و سیاست هیچ جایگاهی ندارد. و اگر پافشاری بعضی از اقوام و افراد باشد، بعنوان خرده مذهب، فرهنگ، اقتصاد، سیاست، آداب و رسوم و… ذیل فرهنگ مدرنیته باید تعریف شود؛ آن هم تا جایی که با فرهنگ مدرنیته تقابل و تنشی نداشته باشد.
در این فرهنگ انسان بعنوان ابزاری برای نظام سلطه در جهت منافع کلان تعریف می شود؛ نه بعنوان موجود خلاق مستعد کمالات بی حد وحصر، که از عالم ماده باید عبور کند، و به عالم ملکوت برسد. و این تازه اول راه اوست.
تبلیغات گسترده رسانه با رنگ و لعاب بسیار جذاب در مصرف گرایی و مسابقه در تجمل گرایی بین خانواده ها و اقوام ،خواسته های کاذب را به انسان ها تحمیل می کند .و انسان تمام عمرش را در تحصیل تجملاتی صرف می کند که کمتر مورد نیازش می باشد و بیشتر برای خودنمایی و چشم و هم چشمی در تهیه آن عمر شریفش را صرف می کند.
در این فرهنگ توجه به عالم ملکوت خدا و خداخواهی کاملا منسوخ است. ظاهری آراسته و منظم وخودآرایی مکرر و تلاش گسترده و فراوان برای آینده ای محدود و مبهم شاخصه اصلی این فرهنگ است.
در این فرهنگ داشتن اخرین مدل ماشین، موبایل، مبلمان، لوازم صوتی وتصویری، لوازم زندگی و یک شغل مطرح و دهان پر کن بالاترین و هدف عالی انسان می شود.
ادامه دارد….
#ذائقه
#مدرنیته
#سلطه
#فرهنگ

سلام علیکم و رحمت الله
گروه” قرار۵۷ “برای تنویر و تبادل افکار انقلابی علاقمندان تعالی نظام برای عضویتتان قرار داده شده است.باشد که مطالب ارزشی و ولائی در راستای تقویت ارکان انقلاب و تکفیر جبهه ی طاغوت و اذناب را در آن بارگذاری نمائید.و  دوستان را به این گروه با لینک زیر دعوت فرمائید.ممنون
?https://t.me/joinchat/AAAAAEGnX9edN_O_E5Gb8A

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet