Print Friendly, PDF & Email

یکی از مقامات کاخ سفید به فارن پالیسی اطلاع داده است که دولت در حال بررسی تدابیر سخت تری علیه تهران است

 

، مجله فارن پالیسی در گزارشی با عنوان ” ترامپ باید فشارها را به ایران بیشتر کند” نوشت: کاخ سفید و ترامپ باید تحریم های علیه ایران را بیشتر کند و تدابیری سخت تر و بازدارنده تری را نسبت به توافق برجام علیه ایران اتخاذ کند.

 

این مجله آمریکایی افزود: یکی از مقامات کاخ سفید به فارن پالیسی اطلاع داده است که دولت در حال بررسی تدابیر سخت تری علیه تهران است تا بتواند بیش از گذشته مسائل و موارد اقتصادی سپاه پاسداران ایران را تحت فشار قرار دهد.

 

وی همچنین در ادامه افزود: هنوز تصمیم نهایی توسط کابینه دولت و یا شخص رئیس جمهور در این زمینه اتخاذ نشده است اما مقامات مربوط بر این باورند که بزودی این تصمیم اتخاذ خواهد شد. این در حالی است که در ۲۵ آپریل ایران و شش قدرت جهان نیز قرار است در مورد توافق هسته ای و برسی برخی از مسائل در وین باهم دیدار کنند.

 

فارن پالیسی در ادامه افزود: اکنون جای سوال است که چطور ترامپ می خواهد تحریم ها را علیه تهران افزایش دهد در حالی که این اقدام بار سنگینی را برای آمریکا در پی خواهد داشت و طبق بررسی های اخیر آمریکا در زمینه دخالت های آمریکا در سوریه و یمن به دنبال افزایش فشارهای اقتصادی به ایران است. افزایش تحریم ها علیه ایران می تواند موجب شود که تهران نیز توافق هسته ای را برهم بزند و اعمال تحریم ها همچنین می تواند موجب شود تا انتخاب مجدد حسن روحانی سخت تر شود.

 

 

این مجله آمریکایی در ادامه نوشت: اقدامات یکجانبه آمریکا موجب نگرانی های طرف های اروپایی شده است و اروپا بر این باور است که واشنگتن باید از اقداماتی که موجب برهم خوردن برجام خواهد شد، جدا جلوگیری کند. برخی از مقامات اسبق آمریکایی نیز می گویند این اقدام موجب انزوای آمریکا خواهد شد.

 

 

فارن پالیسی در پایان نوشت: در زمان اوباما، ایران به شدت منتقد روند رفع تحریم ها بود و مدعی بود که بانک های خارجی همچنان اجازه کار با ایران را پیدا نکرده اند و بدرستی باید گفت بسیاری از کمپانی های خارجی نیز از انجام برخی معاملات با ایران نگران بودند. اکنون نیز این روند بدتر شده و بانک های خارجی در زمینه فعالیت با تهران مردد هستند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet