Print Friendly, PDF & Email

 

ترامپ در ادامه لفاظی‌های ضدایرانی خود افزود: باید ارزش کارهایی را که پیش‌ از این ناممکن بود و حالا انجام آن میسر شده را بدانیم؛ اقداماتی از قبیل شکست دادن شیطان تروریسم و مقابله باتهدید ایران!
نتانیاهو و ترامپ ترامپ: ایران مایه رنج و عذاب است/ نتانیاهو: مسیرش را وارونه کنیدبه نقل از صدای آمریکا، دونالد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس مدعی شد که سران عرب نگران داعش و جاه طلبی های جمهوری اسلامی ایران هستند!

 

رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش در کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو گفت: ما می خواهیم اسرائیل صلح دائمی داشته باشد، ما فقط متحد نیستیم، بلکه دوست هستیم. در عربستان خیلی از رهبران کشورهای اسلامی به من قول دادند که در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی کمک کنند.

 

ترامپ در ادامه لفاظی‌های ضدایرانی خود افزود: باید ارزش کارهایی را که پیش‌ از این ناممکن بود و حالا انجام آن میسر شده را بدانیم؛ اقداماتی از قبیل شکست دادن شیطان تروریسم و مقابله باتهدید ایران؛ ایران تهدید منطقه و مایه رنج و عذاب است!

 

بنیامین نتانیاهو نیز در ابتدای این کنفرانس خبری خطاب به ترامپ گفت: شما اولین رئیس جمهوری هستید که از دیوار ندبه در اورشلیم [بیت المقدس] دیدار کردید و ما از این بابت خوشحالیم.

 

نخست وزیر دولت جعلی اسرائیل در همان سخنان ابتدایی خود، به ایران اشاره کرد و اظهار داشت: من باور دارم که شما می توانید مسیر ایران را وارونه کنید و جلوی هسته ای شدن این کشور را بگیرید.

 

او در ادامه مدعی شد: سران عرب که دیروز ملاقاتشان کردید، می‌توانند به تغییر جوّ خاورمیانه و فراهم کردن زمینه صلح واقع‌گرایانه کمک کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet