Print Friendly, PDF & Email

 

اهم خروجی رسانه‌های برون‌مرزی درباره ایران که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه و گزیده از منظرتان می‌گذرد.

مانیتورینگ مانیتورینگ جام/ چرا آب‌سنگین ایران در انبارهای عمان است؟!

پایگاه خبری نیوز پاکستان: پیام نهایی نشست آمریکا و اعراب این بود که برای مبارزه با تروریسم در خاورمیانه باید ایران را منزوی و ضعیف کرد. شگفت آور است که تضعیف ایران چه ربطی به نابودی داعش و تروریست‌ها دارد؟! حقیقت آن است که ایران در حال نبرد با داعش است.

 

 

فارن پالیسی: ترامپ در حالی سرش برای یک جنگ جدید در خاورمیانه درد می‌کند که ایران با نیروهای نیابتی خود قادر است این جنگ تازه را با آمریکا آغاز کند. نباید تصور شود چون روحانی رأی آورده، پس ایران در زمینه نظامی کوتاه خواهد آمد.

 

 

میدل ایست آنلاین: تنها دستاورد روحانی توافق هسته‌ای است. زمانی که محمدجواد ظریف و تیم او با جان کری در حال بگوبخند و جوک تعریف کردن بودند، در واقع رهبر ایران پیروز اصلی میدان بود.

 

 

نشریه امریکایی فوربس: در لحن برخی مقامات ایرانی که از گشایش رابطه با آمریکا سخن می‌گویند، علائمی از ضعف، استیصال، ترس و التماس وجود دارد.

 

 

رادیو فرانسه: سازمان سیا در “اداره ویژه عملیات ایران” افراد بسیار خطرناک و بسیار تندرو را به‌عنوان بازوی اجرایی سیاست جدید آمریکا علیه ایران سازماندهی کرده است. آنان مبارزه واقعی با رویکرد جمهوری اسلامی در منطقه را در چارچوب تغییر رژیم در ایران تبیین می‌کنند؛ افرادی که مأموریت خود را تا رسیدن به نتیجه نهایی پی می‌گیرند.

 

 

رادیو فردا: دولت اوباما آب سنگین را به دلایل سیاسی و برای حفظ برجام و البته زیر قیمت از ایران خرید؛ اما دولت فعلی آمریکا اساسا مخالف خرید آب سنگین از ایران است. بنابراین مدت‌هاست که ایران هیچ خریداری ندارد و مازاد آب سنگین را هم در عمان ذخیره کرده و هزینه انبار نیز پرداخت می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet