Print Friendly, PDF & Email

نابغه نهاد ریاست جمهوری اشرفی اصفهانی با بیان اینکه مردم حقا در این انتخابات نقش به سزایی داشتند و نباید روحانی مردم را فراموش کند، گفت: کابینه قوی و کارساز متناسب با نیاز مردم می‌خواهیم. اگر من جای روحانی بودم به خانه تک تک مردم می‌رفتم و به خاطر حضورشان تشکر می‌کردم.

اظهار نظر این نابغه نهاد ریاست جمهوری همه کارشناسان و مشاوران را مات و مبهوت نموده است. اگر حسن روحانی به پیشنهاد این نابغه دهر توجه کند در جهار سال آینده هم رای خواهد آورد

چرا که رفتن به خانه تک تک افرادی که به روحانی رای داده اند تنها خواسته مردم بوده و همه مشکلاتشان حل و فصل خواهد شد.مشکل بیکاری تورم رکود تحریم تهدید ازدواج و….

البیته ۲۴ میلیون رای اکر نصف هم بشد ۱۲ میلیون یا بازم نصف بشد ۶ میلیون بازم نصف کنیم بشد ۳میلیون. حسن روحانی با اون چابکی بخواهد هر نفری را هم نیم ساعت سر بزند ۳میلیون ضربدر ۳۰ دقیقه می شود۹۰۰۰۰۰۰۰دقیقه و  ۴۵۰۰۰۰۰۰ ساعت و۱۸۷۵۰۰۰روز و بیش از ۵ سال.

یعنی اگر حسن روحانی نه بخوابد و نه بخورد و نه برجام را به سرانجام برساند و فقط به ۳میلیون افرادی که به او رای دادند سر بزند و تشکر کند یکسال از ریاست جمهوری دولت بعد باید قرض بگیرد تا پیشنهاد نابغه نهاد ریاست جمهوری عملی شود.

بقیه کارها هم خودش حل می شد.

بدبخت ملتی که مسئول ارشدش این نابغه باشد!!!!!!!!!!

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet