Print Friendly, PDF & Email

 

گاوهای پرنده و دوستان قطر در ایران، توانسته اند تحریم های عربستان علیه قطر را بی اثر کرده و مردم قطر بتوانند مانند گذشته زندگی خود را ادامه دهند.

قطر گاوهای پرنده و کمک ایران، عربستان را زمین زد

 روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی به تحریم اخیر کشور قطر توسط کشورهای عربی و مخصوصا عربستان اشاره کرد و نوشت: گاوهای پرنده و دوستان قطر در ایران، توانسته اند تحریم های عربستان علیه قطر را بی اثر کرده و مردم قطر بتوانند مانند گذشته زندگی خود را ادامه دهند.

 

این منبع انگلیسی افزود: «معتز الخیاط»، تاجر قطری برای نجات قطر، ۴ هزار راس گاو خریداری کرده است و بیان کرده که اگر همه اقدامات در این راستا طبق برنامه پیش بروند ۱۴۰ رأس گاو هفته جاری به وسیله هواپیما وارد قطر خواهند شد و هر دو سه روز یکبار این اقدام تکرار خواهد شد تا زمانی که ۴ هزار رأس گاو به طور کامل وارد قطر شوند. سرمایه گذاران زیادی در قطر وجود دارند که آمادگی خود را برای واردات بیشتر این گاوها به قطر اعلام داشته اند. همچنین مواد خوراکی و آب معدنی زیادی با ایرلاین ها وارد قطر شده اند.

 

 

دیلی تلگراف افزود: کمبودهای حیاتی کشور قطر به خاطر تحریم های کشورهای عربی توسط ایران و ترکیه جبران شده است و دولت قطر خط واردات دریایی جدیدی را راه اندازی کرده است و اکنون علاوه بر ایرلاین های قطری، کشتی رانی نیز برای انجام سریع تر واردات دست بکار شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet