Print Friendly, PDF & Email
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه نشستی با موضوع «مقابله با تهدیدهای ایران» برگزار کرد.
ترامپ خطر جنگ در صورت اقدام اشتباه ترامپ/ بهتر است برجام را ادامه دهیموب سایت دیلی پست در گزارشی نوشت: مقامات عالی رتبه جمهوری خواه و دموکرات در مجلس نمایندگان در جلسه ای که امروز برگزار کردند خواستار این شدند که ترامپ باید توافق برجام را برهم نزده و به طور کامل به آن پایبند باشد.

 

این وب سایت افزود: در این نشست، اکثر اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و همچنین تمامی کارشناسان مهمان علی‌رغم مطرح کردن انتقادات تند علیه برجام، بر ضرورت ماندن آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران و اجرای سخت‌گیرانه آن تأکید کردند.

 

«اد رویس»، رئیس این کمیته در اظهارات آغازین خود گفت: «توافق هسته‌ای پرنقص اوباما با ایران ، قماری بر سر این بود که ایران مسیر تبدیل شدن به بازیگری مسئول را برگزیند. متأسفانه، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، حکومت تهران آشکارا خودش را یک جنبش می‌بیند، جنبشی که از ایدئولوژی و خشونت برای ثبات‌زدایی از همسایگانش استفاده می‌کند.»

 

وی علی‌رغم این گفت: «هر قدر هم که این توافق معیوب باشد، بایستی آن را با به شدت هر چه تمام‌تر اجرا کرد.»

اد رویس، همانند تمامی دیگر جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۵ از جمله مخالفان توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ بود. اما عده‌ای از نمایندگان دموکرات هم در کنگره بودند که با این توافق هسته‌ای مخالف بودند. «الیوت انگل»، عضو ارشد حزب دموکرات در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان جزو این دسته بود.

 

 

مجله آتلانتیک نیز در گزارشی نوشت: در حقیقت باید گفت پایان دادن به توافق هسته ای ایران می تواند آغازی برای جنگ باشد. ترامپ باید پیش از تصمیم گیری به عواقب اقدامات خود نگاهی بیاندازد.

 

اکنون برجام موجب شده است تا برنامه هسته ای ایران محدود شده و تا حد زیادی نگرانی ها کاسته شود. مطمئنا در صورت اقدام نسنجیده ترامپ با و جود اختلافات شدید در منطقه و جنگ یمن، این احتمال وجود دارد تا جنگ تازه ای در منطقه به راه افتد و مطمئنا این ترامپ است که مورد سوال واقع خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet