Print Friendly, PDF & Email

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

زینب سلام الله علیها در کاخ یزید در جواب گستاخی او بعد از حمد خداوند متعال فرمود:صدق الله…بعد از سخنان ترامپ در کاخ سبز واشیگتن از زبان و تذکرات و آموزهای امام خامنه ای مدظله العالی خطاب به برجام پرستان باید یاد اور شد که:صدق الله…

سوره روم (۳۰) آیه ۱۰    ثُمَّ کانَ عاقِبَهَ الَّذینَ أَساؤُا السُّوأى‏ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ کانُوا بِها یَسْتَهْزِؤُن‏

آیات و نشانهای الهی یا همان اسماء و صفات خداوند متعال در امام معصوم علیه السلام تجلی کرده و در کربلاء به ظهور و بروز و اوج خود رسیده است و در عصر حاضر قلب امامین انقلاب اسلامی درحد نیاز امروز بشربعنوان نایب امام زمان علیه السلام با تربیت و تدبیر و مدیریت آن بزرگوارمحل اشراق و تجلی نور الهی شده است.سنت و قانون الهی حکم می کند مخالفت و نادیده گرفتن حضور و نقش امام معصوم علیه السلام در نظام هستی برای هدایت و دستگیری انسان ها آنهم برای رضایت و جلب نظر جنایتکاران نظام سلطه عوقبتی دارد سخت ودردناک دارد.

امروز روز جمعه سخنان کینه آمیز ترامپ که بیانگر پذیرش شکستهای بسیار سخت و خورد کننده نابودی داعش فرزند ناخلف نظام سلطه بود بیان شد.شکستی که قدرت نظام اسلامی را در گل منطقه تضمین و تحکیم و تسلط ظالمانه امریکا را کم وبی رنگ و اثر نموده است.این شکست با محو کامل داعشی که با میلیاردها دلار و سرمایه گذاری فراوان مادی و معنوی ارتجاع خبیث منطقه و امریکای خونخوارشکل گرفت برای نابودی “انقلاب” و”نظام مقدس اسلامی” و شکستن محور “مقاومت” و آموزه های “عاشورا” و “کربلاء” و”امام حسین علیه السلام” و محو کردن “حماسه پیاده روی اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام” بعنوان یک رزم آیش تهاجمی درقالب تهاجم شکننده سخت نرم بحمد الله شکل گرفت و توطئه خائنانه به سرانجام نرسید.

امام خامنه ای مدظله العالی بارها و بارها از بد عهدی و عهدشکنی خباثت بی اعتمادی گرگ صفتی درنده گی ذاتی و مکاریت و شیطان اکبر بودن امریکا در مناسبت های فراوان بیانات مبسوط و مفصل ارائه می فرمودند و تذکر دادند وبا جملات معروف و حکیمانه و الهی حکیم انقلاب امام خمینی رضوان الله علیه که فرمود:امریکا شیطان بزرگ است رابطه ما با امریکا رابطه گرگ و گوسفند است امریکا جهان خوار است و…بعنوان آیات و نشانه ها و آموزه های راهبردی نظام جمهوری در حافظه و ذهن مردم ایران و جهان اسلام و مستضعف ملل جهان مثل آفتاب روشن وباقی و ملموس است و آن را با گوشت و پوستشان درک و فهم و حس می کنند

بنابراین ترامپ حماقت ودیوانگی نکرد او از سیاست های دیکته شده کارشناسان سیاسی پشت صحنه هیئت حاکمه امریکا عدول و سرپیچی نکرد. او از منافع امریکا سخن گفت و در حال دفاع است منافعی که خودشان هم می دانند نامشروع و غاصبانه است منافعی که میدانند از هزاران کلیومتر از مرزهای کشورشان برای خود تعریف کرده اند منافعی که می دانند برای چپاول ان چقدر انسان کشته و معلول و مجروح و چقدر خانواده ویران و نابود شده ومی شوند منافعی که می دانند برای دست اندازی به ان چقدر استعدادها ارزوها و آرمانها وشادی ها به نابودی و رنج طولانی مدت منجر می شود منافعی که یهودیان صاحب و مالک آن می شوند وبی رحمانه دنبال به بردگی بردن انسان وانسانیت در سراسر جهان بوده و هستند و برای ان چه جنگ ها و خونریزی ها که علم نکردند و نخواهند کرد.

دنبال منافع فردی و جمعی و حاکمیتی بودن امری عقلایی و پسندیده ای است که آنرا عرف وعقل وشرع تایید کرده و می پسندد.اما منافعی که مشروع معقول و معروف باشد نه منافعی که ظالمانه غاصبانه وخائنانه دریده تر از حیوان باشد. ترامپ و هیئت حاکمه امریکا از این لحاظ در طول تاریخ محکوم و منفور وشکست خورده اند. لذا از گرگ توقع رحم داشتن خلاف عقل و حکمت است.

 

اما سخن ما با اصرارکنندگان بر مذاکره، اصرارکننده گان تعامل سازنده واصرارکننده گان توهین و تندی و بد زبانی و ب ددهانی به منتقدین، دلسوزان، دلواپسان مذاکره بود که از هر توهینی و جسارتی به آنان خودداری نشد.سخن با افرادی است که به سخنان حکیمانه دلسوزانه خردمندانه و عالمانه دینی سیاسی بین المللی امامین انقلاب اسلامی فرا ندادند و به عکس با اصرارجاهلانه وجسورانه می گفتند می خواهیم ثابت کنیم که می شود با جهان تعامل سازنده داشت و این سخنان ناسنجیده عموما در مقابل سخنان راهبردی و دینی امامین انقلاب اسلامی بیان می شد.

وجالب است امروز که همه پیش بینی های ناصحان و دلسوزان بر بی عهدی  پیمان شنی امریکا درست از اب درآمده باز برای بستن دهان منتقدین اسلحهِ (ما از هر زمانی امروز به وحدت نیاز داریم) را سر می دهند تا بتوانند خود را مشروع ، خیرخواه ملت و محق نشان دهند و اجازه ندهند معلوم شود با اتخاذ و اصرار چنین تصمیمی….چه آسیبی به نظام، اسلام، انقلاب و مردم وارد شد و مقصر این خیانت اشکار غیر جاسوسان لورفته چه کسانی هستند؟!!

جالب تر از همه سیاسی کاری حسن روحانی و فرا به جلو او است که با برشمردن خیانت های امریکا در شصت ساله گذشته نسبت به مردم ایران، امریکا را مورد خطاب قرار می دهد که فراموش کردید چه جنایتی در حق مردم ایران مرتکب شده اید؟!

نخیر، جناب روحانی سران جنایتکار امریکا فراموش نکردند و اگرفراموش کنند یا خود را به فراموش بزنند جای گله نباید باشد چون آنان دشمنند و کارشان دشمنی و خیانت است! سوال این است که حضرتعالی بعنوان:

رئیس جمهور ملت ایران چرا در چهارسال گذشته و درجلسات مذاکره فراموش کردید؟- ۱

شما که مدعی هستید یک حقوق دانید و سرهنگ نیست! چرا فراموش کردید؟! یا چرا خود را به فراموشی زدید؟-۲

۳-چرا به دستورالعمل رهبر شجاع حکیم و فرزانه به عنوان ولی فقیه وامام جامعه که فرمود:اجرای برجام را گام به گام جلو ببرید گوش نکردید و بدون اجرای گام به گام ان از طرف مقابل تمام تعهدات را سریع انجام دادیدد و خود را خلع ید نمودید؟

یادتان رفت و فراموش کردید چقدر به دلسوزان ومنتقدان توهین اهانت و بد زبانی وب ددهانی کردید؟

یادتان رفت چقدر به سپاه پاسداران جفا وتوهین کردی؟ به دانشگاهیان جسارت کردی؟ از محسنات حتی روی کاغذ نیامده برجام سخنرانی کردی و هدیه دادی و امیرکبیر و سردار و فاتح و قهرمان ملی و…درست کردی و آنان را از سرداران دفاع مقدس بالاتر دانستی؟!!!

شما فراموش کرد یا سران خائن امریکا؟!!! انان به کجای کشورشان خیانت کردند؟!!! بعد از کلی امتیاز گرفتن وبدعهدی کردن و پایبند نبودن به برجام می گویند باید امتیاز بیشتری بگیریم و می گرفتیم.

حال کلاه نداشته خود را قاضی کن ببین چه کسی فراموشی گرفته؟ یا خود را به فراموشی زده؟ و در این حالت چه کسی به ملتش خیانت کرده است؟!!!

سخن با رئیس جمهور:

چرا برجام به شکست و افتضاح سیاسی و تاریخی دچارشد؟!!! می دانید چرا؟ چون حضرتعالی برای توجیه مذاکره با امریکا به امام حسین علیه السلام هم رحم نکردی وبرای رسیدن به امیال دنیایی خود امامت و امام معصوم علیه السلام را فردی زمینی هم سازش کار معرفی کردی! و با استناد به یک نقل تاریخی مخدوش وساخته دشمنان امام حسین علیه السلام برای تبرئه یزید گفتی:

درس کربلا برای ما درس تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین است ما در سایه تعامل سازنده با قدرت‌های بزرگ مذاکره می‌کنیم. و درمهر ۹۳ بازتاکید کردی امام حسین علیه السلام در کربلا با عمر بن سعد مذاکره کرده است و این به معنای آن نیست که امام حسین(علیه اسلام) از شهادت می‌ترسید، بلکه امام حسین(علیه السلام) از شهادت استقبال هم می‌کرد اما با این حرکت خود به ما یاد داد که حتی با دشمن خود باید به گونه‌ای رفتار کنیم که دنیا منطق ما را در صحنه مذاکره پیروز بداند.

و کمتر از یک سال بعد، در ۱۵ مهر ۹۴، امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند: این افراد می گویند چگونه است که حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسین علیه السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می شود؟

چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده اندیشی است زیرا حضرت علی علیه السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.

ایشان اضافه فرمودند:متأسفانه عده ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است.

و شما نظرتان برای امریکا و مذاکره این است که:

هنر این است که ما تهدید را به آسیب و آسیب را به فرصت تبدیل کنیم از این رو مذاکره با آمریکا امکان پذیر و شدنی است اما سخت است هرچند بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند.

و با کما بی انصافی و بی اعتقادی به قدرت خداوند و اتکاء به ایمان مردم و توسل به امام زمان علیه السلام امریکا را مظهر قدرت دانسته و هنوز می دانی ومعتقدی که:

آمریکایی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است و حالا که رهبر انقلاب در سخنان اول فروردین امسال راه مذاکره را باز گذاشتند دولت بعد با رعایت خطوط قرمز می تواند این رابطه را برقرار کند.

و با علیرغم تذکرات امام خامنه ای مدظله العالی و دلسوزان اسلام و انقلاب و نظام در پاسخ گویی به اضهار نظرتان راجع به امام حسین علیه السلام در مراسم بازگشایی دانشگاه باز بحث مداکره امام حسین علیه السلام با عمد سعد را تکرار کردی و از امام حسین علیه السلام نه ترسیدی و نه خجالت کشیدی و شدی مصداق آیه شریفه:” ثُمَّ کانَ عاقِبَهَ الَّذینَ أَساؤُا السُّوأى‏ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ کانُوا بِها یَسْتَهْزِؤُن”

شما و دولت شما با زائران “حماسه پیاده روی اربعین امام مظلومان علیه السلام” نه تنها تعامل و همرامی و کمک نکردید بلکه کاسب کارانه و قیم مابانه به جان مردم افتادید و آخاذی کردید و معاون بی قید وزیر لیبرال تان قیمت کرایه اتوبوس در ایام اربعین را دو برابر اعلام نمود. شکست شما در برجام از نفرین زائران بود از تقابل با اربعین و کربلاء و ولی خدا بود! اکر توبه نکنید و برنگردید سیلی محکم تر و عاقب سخت تری خواهید داشت!‏

اما هنوز در بزرگی امریکا و تحقیر مردم ایران مصر هستی که درجواب ترامپ در سخنرانی تان این مطالب را با کمال تاسف آوردید:

– امروز ثابت شد برجام مستحکم‌تر از آن چیزی است که این آقا در رقابت‌های انتخاباتی‌اش فکر می‌کرد. ماه‌‌ها از انتخابات آمریکا گذشته و تازه می‌گوید می‌خواهم با همکاری کنگره به برجام تبصره بزنم و نمی‌داند به برجام بند و تبصره و ماده‌ای اضافه نمی‌شود

چرا مردم شریف ایران را فریب می دهی کدام برجام؟ و کدام استحکام؟ برجامی که هنوز معاملات با بانکهای بزرگ جهان ندارید هنوز وجود دارد و مستحکم است؟!

می فرمایی :رئیس‌جمهور آمریکا را دعوت می‌کنم که هم تاریخ را بهتر بخوانند، هم جغرافیا را، هم نسبت به تعهدات بین‌المللی و هم راجع به ادب و اخلاق و عرف جهانی و بین‌المللی

جالب است امریکا ما را تهدید تحقیر تحریم می کند و حضرتعالی او را توصیه می کنی مطالعه کند! حوب معلوم است آن برخورد تند و ظالمانه آنان و این انفعال شما بدون هیچ اقدام عملی از الان معلوم گام بعدی فشار بیشتر و بیشتر خواهد!

چرا از امریکا اینقدر ترس و واهمه داری؟ چرا با امریکا برخوردی مثل برخورد با منتقدان دلواپسان و…نداری و نمی کنی؟

اضافه می کنید” به نظر من یک‌بار دیگر برای مردم ما روشن شد که دولت آمریکا، دولتی است که علیه مردم منطقه، علیه ملت ایران و علیه ملت‌های مظلوم، همواره خط قبلی خودش را می‌خواهد ادامه دهد، ملت ایران ملتی نیست که با حرف‌های ناروا و سخنان تنفرانگیز بخواهد در برابر یک دیکتاتور سر فرود بیاورد” با کمال تعجب باید خدمت شما عرض شود مردم که می دانسنتد و به شما هم می گفتند شما باور نمی کردید پس شما بیدار شو و متوجه شو امریکا ظالم است و خونخوار ولو به برجام متعهد بشود که نمی شود.

در پایان آقای روحانی امریکا به هیچ کس و هیچ چیز جز منافع نا مشروع خویش نمی اندیشد. ما و شما باید مشکلمان را با تاسی و خدمت به” حماسه پیاده روی اربعین” حل کنیم مگرنه  سرگذشتمان ثُمَّ کانَ عاقِبَهَ الَّذینَ أَساؤُا السُّوأى‏ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ کانُوا بِها یَسْتَهْزِؤُن خواهد شد .

و السلام

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet