Print Friendly, PDF & Email
«ایران به لطف شبه نظامیان شیعی تقریبا موفق شده است به هدف خود برای ایجاد یک هلال شیعی که نفوذ تهران را در سراسر منطقه گسترش می دهد، دست یابد…»

الحشد الشعبی هلال شیعی ایران کامل شد/ هشدار به نیروهای آمریکایی

، وب سایت آمریکایی “بریت بارت” (Breit Bart) با انتشار گزارشی تحت عنوان “شبه نظامیان تحت حمایت ایران در عراق می گویند اکنون نیروهای آمریکایی هدف آن ها خواهند بود” به فضا سازی در این رابطه پرداخته است.
پس از پاکسازی منطقه از تروریست های داعش بویژه در سوریه و عراق، که بخش عمده آن با مدیریت جمهوری اسلامی و نقش آفرینی جبهه مقاومت صورت گرفته است، اکنون واشنگتن در صدد ادامه حضور خود در عراق بوده و در دخالتی آشکار در امور داخلی این کشور خواهان انحلال نیروهای حشدالشعبی شد. 

مسئولان حشد العشبی نیز در واکنش به این دخالت آمریکایی ها، خواهان خروج نیروهای آمریکایی از کشور خود شدند.

 

حال این واکنش قاطع نیروهای مردمی عراق، موجب شده تا رسانه های غربی سناریوی جدیدی را آغاز کرده و مدعی شوند که حشدالعشبی قصد حمله به نیروهای آمریکایی را دارد!

 

در همین راستا،  “بریت بارت” در گزارش خود با تکرار ادعای تلاش ایران برای تشکیل هلال شیعی مدعی شد: «ایران به لطف شبه نظامیان شیعی تقریبا موفق شده است به هدف خود برای ایجاد یک هلال شیعی که نفوذ تهران را در سراسر منطقه گسترش می دهد، دست یابد. “هلال شیعی” از به بهم پیوستن سرزمین های چندین کشور متحد با جمهوری اسلامی به وجود می آید و شامل حزب الله در لبنان، حکومت بشار اسد در سوریه و دولت عراق است که به شدت تحت نفوذ ایران قرار دارد.»

 

این رسانه آمریکایی در ادامه به اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها در امور عراق اشاره کرده و نوشت:

 

«رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، اخیرا عنوان کرده است که شبه نظامیان شیعی عراق باید “به خانه هایشان بازگردند.” کنگره آمریکا نیز لایحه ای دو حزبی را پیشنهاد کرده است که خواستار اعمال تحریم بر دست کم دو گروه زیر مجموعه حشد الشعبی به نام های “عصائب اهل حق” و “حرکت النجباء” و تروریستی اعلام کردن آن ها شده است.

 

این اقدام موجب شده است که برخی دیگر از شاخه های حشد الشعبی به تهدید نیروهای آمریکایی در عراق بپردازند.

 

فرمانده گروه “سرایا العاشورا” -یکی از شاخه های حشد الشعبی یا بسیج مردمی عراق- هشدار داده است که پس از این اقدام کنگره علیه حشد الشعبی، آمریکا دشمن مستقیم ما خواهد بود. او خواستار خروج بلافاصله نیروهای نظامی آمریکا از عراق شده و عنوان کرده است که “پیشنهاد آمریکا علیه دو شاخه از نیروهای بسیج مردمی عراق در واقع هدف گرفتن مقاومت اسلامی و حشد الشعبی است و  اکنون آن ها هدف نیروهای ما خواهند بود.»

 

پیش از این نیز وب سایت آمریکایی “هیل” (Hill) وابسته به کنگره آمریکا ضمن طرح این ادعا که ایران نیروهای آمریکایی را در عراق مورد هدف قرار می‌دهد، از شرکت‌های تجاری آمریکا خواسته بود که با ایران وارد تجارت نشوند.

 

 

 

۵۰۶

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet