Print Friendly, PDF & Email
خروجی برخی منابع برون‌مرزی محصول رصد گروه مانیتورینگ در قالب کوتاه و گزیده از منظرتان می‌گذرد.

ایران مانیتورینگ جام/ سیطره «ایران جدید» بر کشورهای عربی و اسلامی

 

القدس العربی: محمد بن سلمان در خصوص قانع کردن بانک های غربی برای بلوکه کردن حساب های بانکی شاهزاده ها و وزیران بازداشت شده شکست خورد. وی اینک در پرونده بازداشت شده ها سردرگم شده است و پیگیر عفو پادشاهی برای آنهاست به شرطی که مجددا با شاه بیعت کنند و از صحنه سیاسی و اجتماعی عربستان خارج شوند.

 

الحیات عربستان: ناگزیر از اعتراف به این مسئله هستیم که انقلاب اسلامی ایران جهان را در بر گرفته است و در سطح منطقه ای و بین المللی نگرانی های شدیدی به وجود آورده است.«ایران جدید» اینک بر جهان عربی و اسلامی اشراف پیدا کرده است و نفوذ خود را با عبا و عمامه آیت الله ها در غرب آسیا، شبه جزیره عربی، آفریقا و اروپا گسترش داده است.

 

عاجل العراق: سازمان بدر با ریاست هادی عامری مشارکت خود در انتخابات پارلمانی ۲۰۱۸ را با یک فهرست و مستقل از نوری مالکی اعلام کرد. حزب الدعوه نیز اعلام کرد که مردم عراق این حزب را اصلح می دانند و دوره های بعدی نخست وزیری از آن الدعوه است.

 

الخلیج الجدید: با محاصره قطر توسط عربستان و همپیمانان، ایران در حال بالا رفتن از آوارهای شورای همکاری است تا حضور خود را در منطقه بیشتر کند. در پی بحران در شورای همکاری، ایران فرصت طلایی از طریق بازار قطر برای تقویت اقتصادی خود و نفوذ سیاسی در این شورا پیدا کرده است.

۵۱۲

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet