Print Friendly, PDF & Email
برخی خبرها می‌گوید سفیر دولت در لندن شخصا سری هم به ساختمان بی بی سی زده است؛ اگر امروز بی بی سی جسارت مداخله در انتخابات را به خود می دهد، حاصل آن است که پیش تر برخی دیوارها فرو ریخته است.
با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری – گزارشی “همراه با انتخابات” با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.

******

کدام مجلس کشور را به مسیر بدبختی خواهد برد؟

دکتر رضا سراج تحلیل‌گر مسائل راهبردی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

* تکنوکرات های لیبرال دقیقا مصداق بارز مرعوب بودن در برابر غرب و آمریکا و همچنین حاکمیت اشرافی گری می باشند. این جریان در دو سال گذشته علاوه بر ریل گذاری و تصمیم سازی برای دولت به اصطلاح تدبیر و امید، تبدیل به بخشی از حلقه تصمیم گیر برای دولت یازدهم شده است. تکنوکرات های لیبرال با اعتقاد به کدخداپذیری، خواستار تغییر هویت حقیقی نظام ج. ا. ا بوده و نفی خطوط اصلی هندسه انقلاب اسلامی را در دستور کار دارند. این جریان خواستار بازگرداندن کشور به دامان آمریکا است.

* بدیهی است نفوذ و حاکمیت این جریان در مجلس دهم، کشور را در مسیر بدبختی قرار خواهد داد. کما اینکه این جریان در دو سال گذشته منشاء خسارت های جبران ناپذیری شده است که تحمیل رکود عمیق به کشور، کوچک ساختن سفره معیشت مردم و کند نمودن شتاب علمی کشور از آثار ریل گذاری و تصمیم سازی آنان می باشد.

۹:۳۲
گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیباهنر گفت: اصلا‌ح‌طلبان در تهران ۵ یا ۶ نفر بیشتر کاندیدهای دانه درشت ندارند و از این طرف و یا آن طرف قرض می‌گیرند، آقای مطهری هم یک لیستی را به عنوان صدای ملت ارائه کرده است ولی در این دوره قطعی بود که آقای مطهری جایی در لیست اصولگرایان نخواهد داشت، عده‌ای از لیست ۳۰ نفره اصولگرایان باز مانده‌اند و ما بیشتر از این افراد گلایه داریم که شاید بخواهند لیست‌های موازی ارائه دهند اما از همه آنها خواهش می‌کنیم که برای حفظ وحدت اصولگرایی استعفا دهند و لیست موازی با لیست اصولگرایان منتشر نکنند.
۱۰:۱۱
مردم به دل‌سپردگان نظام رأی بدهند

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیمحمدحسین صفارهرندی چهارشنبه شب در نشست بصیرتی و مردمی شهر آبیک در مسجد ولی‌ عصر (عج) این شهر اظهار کرد: اگر بخواهیم حق مجلس را ادعا کنیم و مجلسی در خور نظام باشد، طبیعتا باید شأن مجلس و نظام اسلامی را بشناسیم.
وی افزود: باور کنید که در حکومت‌ و نظام اسلامی می‌خواهد نفوذ شود که جاهایی هم نفوذ شده است و می‌طلبد مردم به دل‌سپردگان نظام رأی بدهند.

۱۰:۲۴
گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیآخرین اخبار انتخابات از زبان رئیس ستاد انتخابات کشور

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور طی سخنانی درباره آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: تبلیغات ۶ هزار و ۲۲۹ نفر  نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

۱۰:۳۳
دریغ‌ از یک اقتصاددان در لیست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان!

اصلاح‌طلبان در تلاش برای ورود به مجلس دهم به دنبال چه هستند؟! آنها در فهرست سی نفره خود برای تهران که مورد حمایت کامل بی‌بی‌سی و برخی دیگر از معاندان نظام جمهوری اسلامی در خارج کشور نیز قرار گرفته است، حتی یک اقتصاددان معرفی نکرده‌اند! این در حالی است که اصلاح‌طلبان فارغ از شعارهای پوپولیستی اقتصادی برای ایجاد رفاه و اشتغال و عبور از رکود و تورم و گشایش در معیشت مردم نیستند.

۱۰:۳۷
هشدار احمد توکلی: خطر از بین رفتن استقلال کشور

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیاحمد توکلی در کانال تلگرامی‌اش با هشدار نسبت به از بین رفتن استقلال کشور نوشت:

باید نگران شکل گیری جریانی بود که قانون را به خدمت از بین بردن ضعفا و مستضعفین می‌برد. جریانی که با ترویج لیبرالیسم اقتصادی پروژه نفوذ فرهنگ غرب را تکمیل کند.

متأسفانه این دولت، به توصیه‌های خیرخواهانه درباره اتخاذ تئوری و استراتژی اقتصادی عدالت‌محور بی‌اعتنایی کرد و به کام تئوری غالب روز یعنی لیبرال سرمایه‌داری و الگوهای بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول فرو افتد. خطر این روحیه و رویکرد به اندازه خطر از بین رفتن استقلال کشور است.

۱۰:۵۷
خبرها حکایت از بازدید شخصی سفیر دولت از بی‌بی‌سی دارد

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیمهدی محمدی در کانال تلگرامی‌اش درباره نقش بی‌بی‌سی در انتخابات نوشت:
جلسه ضد ایرانی در سرویس اطلاعات خارجی انگلیس وجود ندارد که نماینده بی بی سی در آن حاضر  نباشد.
تنها مشکل بی بی سی در طول همه این سال‌ها نداشتن ارتباط با محیط داخلی ایران بود که ظاهرا به لطف دولت اعتدال آن هم تا حدود زیادی حل شده است.
برخی خبرها می گوید سفیر دولت در لندن شخصا سری هم به ساختمان بی بی سی زده است. اگر امروز بی بی سی جسارت مداخله در انتخابات را به خود می دهد، حاصل آن است که پیش تر برخی دیوارها فرو ریخته است.
۱۱:۴۳
جوان‌ترین نامزد ائتلاف اصولگرایی: لیستی رأی دادن مانع اصلی «نفوذ» به مجلس خواهد بود

گلایه از اصولگرایانی که به دنبال لیست موازی هستند/ هشدار توکلی به از بین رفتن استقلال کشور/ حضور سفیر دولت در بی‌بی‌سیوکیل‌پور درباره مطالبات قشر جوان گفت: طی دوره‌های گذشته شاهد آن بودیم که برخی جریان‌ها مطالبات جعلی و مصنوعی را برای قشر جوان پدید می‌آوردند و بعد خودشان را نماینده این مطالبات معرفی می‌کردند. اما امروز در هر خانه‌ای که نگاه کنیم می‌بینیم که یک جوان بیکار وجود دارد و اکنون دغدغه اساسی خانواده‌ها اشتغال فرزندانشان است. بحث کنکور هم الان یکی از دغدغه‌های بزرگ نسل دهه هفتادی ما است. جریان اصول‌گرایی اکنون به دنبال رفع مشکلات این قشر از جامعه است.

در حال تکمیل …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


 قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی
Escort France kaszinok online Rtp slots 1xbet